جلسه شورای فرهنگی کانون کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

جلسه‌ی شورای فرهنگی کانون استان کهگیلویه و بویراحمد شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ با محوریت برنامه ریزی در خصوص مناسبت‌های مختلف دی‌ماه در دفتر مدیر کل کانون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، کبری اخلاقی‌نیا ، مدیر کل کانون استان ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه و حماسه ۹ دی از اعضای شورای فرهنگی خواست  به بررسی و پیشنهاد برنامه‌های ایام فاطمیه کانون و همچنین مناسبت های مختلف در دی ماه بپردازند. 

 لزوم همکاری،همبستگی و برنامه‌ریزی و همچنین تشریح وتقسیم وظایف همکاران در اجرای بر نامه‌های پیشرو از دیگر مسائل مطرح شده از سوی مدیرکل کانون استان بود.

فضاسازی مراکز متناسب با ایام فاطمیه، انتشار محتواهای مرتبط در قالب عکس نوشته و نماهنگ در روز شهادت حضرت فاطمه (س) به عنوان برنامه‌های کانون استان در این ایام تصویب شد.

گردهمایی بانوان کانون در روز زن ،تجلیل از زنان سرپرست خانوار حاضر در کانون،  کارگاه آموزشی با موضوع نقش مادر در خانواده ، برگزاری مسابقه‌ی بهشت مادرانه ، اجرای مسابقه‌ی دکلمه خوانی سردار سلیمانی ، بر گزاری بهترین معرفی شخصیت با محوریت زندگی سردار سلیمانی از دیگر مصوبات این نشست بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =