کد خبر: 321643
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۶
طرح "کانون مدرسه" در خوزستان کلید خورد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نشست هماهنگی با حضور نمایندگان آموزش و پرورش استان اجرای طرح کانون مدرسه را در خوزستان کلید زد.

 به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی طرح "کانون مدرسه" بعدازظهر دوشنبه ۱۲ دیماه ۱۴۰۱ با حضور وحید کیانی مدیر کل، معاونین و کارشناسان ستادی، فرانک موسوی معاون آموزش ابتدایی و کارشناسان آموزش‌وپرورش استان در اداره کل کانون خوزستان برگزار شد.

وحید کیانی در این نشست با تأکید بر تسریع در اجرای این طرح افزود؛ ۳۶ مرکز فرهنگی هنری کانون در ۲۰ شهرستان استان آمادگی لازم جهت خدمت‌رسانی به دانش آموزان مدارس دولتی را دارا است و دانش آموزان دختر و پسر مقاطع دوم تا ششم ابتدایی شهرهای حائزشرایط طرح "کانون مدرسه" می‌توانند از نیمه دوم دیماه سال جاری از فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی این مراکز بهره‌مند شوند.

طرح "کانون مدرسه" در خوزستان کلید خورد

وی در ادامه گفت: هدف اصلی اجرای این طرح بهره‌مندی دانش آموزان از امکانات و ظرفیت‌های موجود در کانون است تا در کنار نیروی‌های باتجربه و توانمند بستری مناسب در جهت شکوفایی خلاقیت و کشف استعدادهای کودکان و نوجوانان فراهم شود.

مدیر کل کانون خوزستان تصریح کرد؛ با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده پیش بینی شده است تا پایان اجرای این طرح، مراکز فرهنگی هنری میزبان بیش از ۴۵ هزار نفر دانش‌آموز دختر و پسر در سراسر استان خواهد بود.

بررسی راهکارهای موجود و برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای بالا بردن کیفیت اجرایی طرح عنوان شده، بخش دیگری از این نشست هم‌اندیشی بود که می‌توان به آن اشاره کرد.

طرح "کانون مدرسه" در خوزستان کلید خورد

"کانون مدرسه"عنوان طرح مشارکتی است که ذیل تفاهم‌نامه‌ی وزارت آموزش‌وپرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تدوین و در یک فرایند سه‌ساله اجرا خواهد شد. در گام نخست، این طرح با هدف آشنایی کودکان، نوجوانان، اولیای تربیتی و والدین با کانون، فعالیت‌ها و اهداف آن اجرا می‌شود و دانش‌آموزان در قالب یک بازدید یک‌روزه در مراکز کانون حضور یافته و یک روز را در فضای کانون سپری خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =