دستورالعمل کمیته کودک و نوجوان چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تشریح شد

مدیرکل کانون مازندران در جلسه با مسؤولان مراکز فرهنگی هنری استان به تشریح دستور العمل کمیته کودک و نوجوان چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، محمد علی یزدان شناس در جلسه توجیهی با مسؤولان مراکز فرهنگی هنری این کانون با اشاره به ابلاغ مدیرعامل کانون و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در واگذاری مسؤولیت کمیته کودک و نوجوان به این دستگاه، به برگزاری جلسه برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری ستاد بزرگ‌داشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در استانداری مازندران اشاره نمود و افزود: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل کودک و نوجوان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی ادامه داد: آشنایی نسل آینده ساز با آرمان‌های انقلاب اسلامی و فراهم سازی حضور آنان در برنامه‌های دهه فجر امسال مورد اهتمام است و بر همین اساس لازم است در پیش‌بینی برنامه‌های امسال؛ خلاقیت و جذاب سازی برنامه‌ها مورد توجه ویژه واقع شود.

وی با اشاره به صدور احکام انتصاب مسؤولان مراکز به عنوان مسؤول کمیته‌ کودک و نوجوان در شهرستان‌ به ریاست فرماندار و دبیری کانون و همچنین حضور دستگاه‌ها عضو؛ خواستار آن شد، پیش بینی‌های  برنامه‌های امسال به دبیرخانه استانی کمیته کودک ونوجوان ارسال شود.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به هنر و خلاقیت در برنامه‌ریزی فعالیت‌های دهه فجر امسال ، ابراز امیدواری نمود، با دعوت از دستگاه‌های همسو و مرتبط با حوزه کودک و نوجوان و تشکل‌های مردم نهاد، برنامه‌هایی کیفی‌تر و متفاوت تر از سال‌های گذشته، پیش بینی، طراحی و اجرا شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =