کد خبر: 321656
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹
دومین نشست ارزیابی عملکرد کانون مازندران برگزار شد

دومین نشست ارزیابی عملکرد کانون پرورش فکری مازندران با حضور معاون سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، دومین جلسه توسعه مدیریت با حضور معاون وکارشناسان سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان در دفتر مدیرکل کانون مازندران با هدف ارزیابی عملکرد کانون و میزان دستیابی به اهداف تعیین شده مبتنی بر شاخص‌های مورد نظر برگزار شد و به بررسی و آسیب شناسی شاخص های عمومی: شایسته سالاری اجرا و ارزشیابی دوره‌های آموزشی، محورهای اختصاصی ارتقاء کمی و کیفی برنامه عملیاتی دستگاه ، نقد و بررسی چالش‌های کمی در خصوص تعداد اعضا، بررسی فعالیت‌های کانون در فضای مجازی و شناخت فرصت و تهدیدهای آن پرداخت.

 سلیمان کریمی، معاون توسعه و مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در این جلسه  با اشاره به اهمیت ترسیم یک ساختار منطقی در حوزه برنامه ریزی اظهار داشت:  این جلسات فرصتی است تا برنامه مدون سالانه را اولویت بندی و با ترسیم نقشه راه نسبت به اجرایی نمودن طرح‌ها و فعالیت‌ها، اقدام عملی صورت پذیرد.

وی با تاکید بر ظرفیت‌های کانون افزود: کانون پرورش فکری می تواند به عنوان یک دستگاه پیش‌رو مطرح شده و خدمات شایسته‌تری به جامعه هدف ارایه نماید.

کریمی، یکی  از اقدم‌های موثر در موفقت سازمانی را شناخت چالش‌ها عنوان داشت و گفت: ضمن احصای مشکلات، موانع و مسئله شناسی و تشکیل کارگروه توسعه مدیریت در بالاترین سطح می توان در حوزه ارتقای عملکرد سازمانی حرکت کرد.

مدیرکل کانون مازندران نیز با سپاس از حضور معاون و کارشناس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، اظهار داشت:  مبنای فعالیت‌های کانون پرورش فکری، کیفی است. به همین منظور می‌بایست با نگاهی دقیق‌تر نسبت به تدوین برش‌ها و شاخص‌هایی که بتوان آنرا مورد اندازه‌گیری قرار داد اقدام نماییم.

گفتنی است:در ادامه این جلسه در خصوص ابهامات در حوزه: سلامت اداری و میز خدمت و دیگر موارد بحث و گفتگو صورت پذیرفت.

دومین نشست ارزیابی عملکرد کانون مازندران برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =