وجود سردار سلیمانی جهان را تکان داد و شهادتش جهان را متحول کرد

عبدالله رشیدی‌پور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان در ویژه برنامه حریم عشق که به مناسبت روز مقاومت و سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی دیروز 12 دی ماه در مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان قروه برگزار شد گفت: سردار سلیمانی وجودش به نوعی جهان را تکان داد و شهادتش به نوعی ایران را متحول کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان در سخنانی افزود: حاج قاسم به‌ دلیل رشادت، اخلاص و اینکه تمام وجودش را برای امنیت مردم، مسلمان و غیر مسلمان گذاشت افتخار ملت ایران و تمام آزادی‌خواهان جهان است. خدمتی که شهید سلیمانی به کشورهای منطقه کرد، هیچ شخصیتی تاکنون آن را انجام نداده است. حیات سردار شهید همچون شهادتش برای کشور امنیت آفرین بود. شهدای ما در زمان‌های مختلف به داد ملت ما می‌رسند و ضمن نابودی دشمن موجب امنیت و تقویت روحیه استکبارستیزی ملت می‌شوند.

عبدالله رشیدی‌پور خاطر نشان ساخت: امروز مردم شریف ایران با پیروی از امام خمینی (ره)، امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، شهدای والامقام و به‌ ویژه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در همه عرصه‌های ملی و فراملی سربلند و پیروز خواهند بود. اخلاص و ولایت‌مداری سردار شهید سلیمانی زبانزد خاص و عام بود و همین موضوع باعث شده است محبوب قلب‌های مردم باشد.

رشیدی پور در ادامه عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تا کنون فراز و نشیب های بسیاری را پشت سر گذاشته است بر همین اساس ضروری است هر کدام از ما برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی تکالیفی بر عهده داریم که باید به وظائف خود که دفاع از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است عمل کنیم و کم نگذاریم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان در ادامه بر ضرورت جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت:رسانه‌های وابسته به دنبال این هستند که جامعه را از حقایق دور بدارند و خواسته‌های خود با انواع ترفندها به نسل جوان و نوجوان القا کنند.

وی در ادامه گفت: امروز سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی الگویی برای کشورهای منطقه و جهان است. او قهرمان مبارزه با تروریست بود. کسانی که در معرض خطر داعش بوده‌اند متوجه می‌شوند که داعش چه خطری داشته و سردار شهید سلیمانی چه خدمت بزرگی انجام داده است.

این مقام مسئول خاطر نشان ساخت: حاج قاسم سلیمانی، راه انسان‎های بزرگ، پیامبر عظیم‌الشأن اسلام و اولیا و انبیا بود. او در راه سعادت، آزادی انسان‌ها و مبارزه با طاغوت همیشه در تلاش بود. هر جا که ظلم وجود داشت حاج قاسم آماده ظلم‌ستیزی بود. حاج قاسم سلیمانی به نسل‌های آینده نیز تعلق دارد و افتخاری برای کشور، بشریت، آزادی‌خواهان و تمام مظلومان است.

در این روز کودکان و نوجوانان با حضور در کارگاه نقاشی ، ادبی، هنری، خوشنویسی ، سیاه قلم با موضوع سردار سلیمانی شرکت کردند و اثرهای بسیار زیبایی را خلق کردند.

نمایش سردار دلها، سرود گروهی، دکلمه خوانی، شعرخوانی، معرفی شخصیت سردار قاسم سلیمانی از دیگر برنامه های اجرایی ویژه برنامه سردار دلها بود که با حضور رشیدی پور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان، فرماندار شهرستان قروه و دیگر مدیران و مسئولین شهرستانی در کانون قروه برگزار شد. 

لازم به ذکر است این ویژه برنامه با همکاری بنیاد حفظ و نشر آثار ارزش های دفاع مقدس استان کردستان، سازمان بسیج هنرمندان و بانک کشاورزی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =