کد خبر: 321679
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵
بازدید 264
پیک امید کانون استان بوشهر به روستای تنگ زرد رسید

در ادامه اجرای برنامه های فرهنگی هنری در مناطق محروم استان بوشهر، پیک امید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر به روستای تنگ زرد از توابع شهرستان دشتستان رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، هدف از اجرای این برنامه ، ایجاد روحیه شادی و نشاط در بین کودکان و نوجوانان، توزیع عادلانه خدمات فرهنگی در مناطق کم‌برخوردار، توسعه و ترویج فعالیت‌های کتاب‌محور و گسترش فرهنگ مطالعه عنوان شده است.

اهدای کتاب و بسته‌های فرهنگی، اجرای سرود،آسمان نمای سیار، معرفی شخصیت شهید سلیمانی، ایستگاه بازی، ایستگاه نقاشی و قصه‌گویی از جمله برنامه‌های پیک امید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در روستای تنگ زرد از توابع شهرستان دشتستان بود.

سمیه رسولی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، در رابطه با این برنامه گفت: به منظور ارتقا عدالت تربیتی و افزایش دسترسی کودکان و نوجوانان ساکن در روستاها و مناطق کم برخوردار به خدمات تربیتی و پرورشی رایگان و با کیفیت ، پیک امید کانون استان هربار در یک منطقه یا روستا به ارائه خدمات فرهنگی هنری شاد و پویا می‌پردازد که این‌بار با برای کودکان ساکن در روستای تنگ زرد از توابع شهرستان دشتستان به اجرای برنامه پرداختیم.

شایان ذکر است این برنامه ۱۲ دی ماه به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در دبستان روستای تنگ زرد از توابع شهرستان دشتستان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =