کد خبر: 321686
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹
بازدید 208
ایستگاه نقاشی در کانون انگوت برپا شد

در یادبود سومین سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و روز جهانی مقاومت، ایستگاه نقاشی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان انگوت برپا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در ابتدای این برنامه که روز دوشنبه ۱۲ دی‌ماه در مرکز فرهنگی و هنری کانون انگوت برگزار شد، افسانه‌سادات مزین، مربی مسوول مرکز با  گرامی‌داشت یاد و خاطره سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، در معرفی زندگی نامه از کودکی تا شهادت این الگوی اخلاص و عمل گفت: شهید سلیمانی اگرچه در نبرد با دشمنان شخصیتی مقتدر و سرسخت داشت اما در مواجهه با کودکان رفتاری ملاطفت‌آمیز و مهربان داشت که با روی گشاده و آغوش باز پذیرای همه کودکان و نوجوانان بود.

وی خضوع و فروتنی این شهید بزرگوار، احترام خاص ایشان به والدین و اهمیت به نماز اول وقت را از  الگوهای رفتاری و سبک زندگی سردار سلیمانی عنوان داشته و اظهار داشت: شخصیت معنوی شهید سلیمانی در عرصه‌های نظامی و فعالیت‌های اجتماعی وی را میان ملت‌های آزادی خواه محبوب ساخت که در نهایت ملقب به سردار دل‌ها شد.

ایستگاه نقاشی در کانون انگوت برپا شد

بر اساس این خبر در ادامه برنامه با پخش نماهنگی از فرازهایی از زندگی و وصیت نامه شهید سلیمانی، ایستگاه نقاشی با عنوان «می‌خواهم مثل تو باشم» برپا شده و اعضای دختر و پسر مرکز با موضوع روایتی از زندگی‌نامه شهید حاج قاسم سلیمانی به فعالیت نقاشی پرداختند.

خاطر نشان می‌شود این برنامه با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، الگوسازی و معرفی مکتب و شخصیت حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک قهرمان ملی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =