کد خبر: 321789
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸
بازدید 212
درخشش اعضای کانون استان تهران در جشنواره داستان آفرینش

شش نفر از اعضای کانون استان تهران در سومین جشنواره سراسری داستان آفرینش با موضوع «داستان‌های دیار» با رویکرد ادبیات بومی و اقلیمی و شعار «تو را ای کهن بوم و بر دوست دارم» موفق به دریافت عناوین برگزیده شدند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ سومین جشنواره سراسری داستان آفرینش با موضوع «داستان‌های دیار» با رویکرد ادبیات بومی و اقلیمی و شعار «تو را ای کهن بوم و بر دوست دارم» در حالی به کار خود پایان داد که نام شش نفر از اعضای کانون استان تهران در گروه‌های سنی مختلف در بین برگزیدگان دیده می‌شود.

با پایان‌یافتن مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره داستان آفرینش، تعداد ۳۱۹ اثر داستانی از سراسر کشور به دبیرخانه این رویداد ادبی ارسال شد. مرحله اول بررسی و انتخاب آثار از سوی چهار نفر از کارشناسان داستان‌نویس و صاحب‌قلم کانون عزت صدیقی‌لویه، فاطمه ظهیری، مریم بیات‌تبار و سهیل مقیمی انجام شد که طی آن ۱۳۶ اثر به مرحله دوم و پایانی راه یافتند.

در مرحله پایانی داوری و بررسی آثار، افسون امینی، مینا حدادیان و هادی خورشاهیان پس از مطالعه آثار و بحث و تبادل‌نظر در خصوص رعایت عناصر داستانی، ایده‌پردازی و نگاه تازه، پرداختن به ویژگی‌های ادبیات داستانی اقلیمی و... سرانجام ۴۶ اثر را به‌عنوان برگزیدگان سومین جشنواره داستان آفرینش کانون پرورش فکری انتخاب کردند.

بر همین اساس ریحانه سادات میرلوی موسوی و بهارسادات طباطبایی پور از گروه سنی نونگاه،  مینوسادات متقی و  فاطمه زهرا زارعی از گروه سنی نوجوان و درسا الله‌وردی و  مریم نیک‌پی از اعضای ارشد کانون استان تهران توانستند در جمع برگزیدگان این جشنواره حضور یابند.

مراسم پایانی سومین جشنواره داستان آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و قدردانی از برگزیدگان به‌زودی اعلام خواهد شد.

اسامی کامل برگزیدگان سومین جشنواره سراسری داستان آفرینش با موضوع «داستان‌های دیار»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =