نشست کمیته‌ی کودک و نوجوان ستاد دهه فجر کانون استان تهران برگزار شد

نشست کمیته‌ی کودک و نوجوان ستاد دهه فجر کانون استان تهران، با حضور علی رشیدی‌نیا سرپرست اداره‌کل کانون استان تهران، معاونین و مسئولین واحدهای مختلف برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ در پی ابلاغ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران به علی رشیدی نیا سرپرست کانون استان تهران به عنوان مسئول کمیته‌ی کودک و نوجوان ستاد برگزاری مراسم دهه‌ی فجر استان تهران، این کمیته با حضور اعضا تشکیل جلسه داد.

این نشست با رویکرد برنامه‌ریزی و پیش‌بینی فعالیت‌های مربوط به دهه‌ی فجر برگزار و مسئولین واحدها با توجه به نوع فعالیت و شرح وظایف خود، پیشنهادهای قابل اجرای مربوط به حوزه‌ی خود را ارائه کردند.

در ابتدای این جلسه علی رشیدی‌نیا سرپرست کانون استان تهران و عنوان رئیس کمیته‌ی کودک و نوجوان ستاد برگزاری مراسم دهه‌ی فجر در این استان، بر لزوم برگزاری باشکوه و منظم فعالیت‌های کانون استان تأکید کرده و از مسئولین واحدها خواست تا با برنامه‌ریزی مدون و اثربخش، حضور درخشانی در مراسم پیش رو داشته باشند.

در ادامه معاونین فرهنگی و اداری-مالی و نیز مسئولین واحدهای مختلف به بیان طرح‌ها و ایده‌های اجرایی خود پرداخته و در خصوص اجرای فعالیت‌های حوزه‌های کاری خود توضیحاتی ارائه کردند.

این فعالیت‌ها با دو رویکرد درون‌مرکزی و برون‌مرکزی در طول ایام دهه‌ی فجر با محوریت ایثار، شجاعت، اتحاد بین مردم و اقوام و... در قالب فعالیت‌های فرهنگی نظیر قصه‌گویی، معرفی وقایع، ایام و شخصیت، جشن و اردو، فعالیت‌های ادبی نظیر شعر، داستان، نوشتن خلاق و...، فعالیت‌های هنری مانند عکاسی، خوشنویسی، نقاشی و... در سطح مراکز استان تهران برگزار خواهد شد.

نشست شورای فرهنگی کانون استان تهران برگزار شد

نشست شورای فرهنگی کانون استان تهران برگزار شد

نشست شورای فرهنگی کانون استان تهران برگزار شد

نشست شورای فرهنگی کانون استان تهران برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =