اولین نشست کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه ی گرامیداشت دهه ی فجر استان کردستان برگزار شد

اولین نشست کمیته کودک و نوجوان ستاد گرامیداشت دهه فجر استان کردستان دیروز دوشنبه 19 دی ماه ۱۴۰۱ به ریاست مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، حمیدرضا گوهری مدیر کل کانون استان کردستان در سخنانی گفت:  هدف از تشکیل زودتر از موعد جلسه کمیته کودک و نوجوان را هماهنگی بیشتر و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی،هنری و ادبی دانست.

گوهری در ادامه گفت: مخاطبان این برنامه ها کودکان و نوجوانان هستند و تلاش می کنیم تعاملی بودن برنامه ها، شادابی، نوآوری، خلاقیت و اهداف کمی و کیفی برنامه ها را در اجرا مورد نظر قرار داده و اثربخشی برنامه ها در زمینه ی ترویج ارزش های انقلاب را بالا ببریم.

وی افزود: معتقدم که کودکان و نوجوانان هستند که آینده سازان ایران هستند اگر ما کوتاهی کنیم قطعاَ هنرمند خوب و مدیر خوب در آینده نخواهیم داشت.

حمیدرضا گوهری در ادامه خاطر نشان ساخت: با توجه به اینکه مسئولیت کمیته کودک و نوجوان به کانون پرورش فکری واگذار شده است همه ما باید دغدغه کار کودک و نوجوان را داشته باشیم و واقعا در این حوزه کار کنیم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یک نهاد فرهنگی حوزه کودک و نوجوان است که نیاز به حمایت دیگر ادارات استان دارد که بتواند برنامه های متنوع فرهنگی هنری و ادبی را برگزار نماید.

گوهری همچنین خاطر نشان ساخت: اگر ادارات فرهنگی استان با همدیگر مشارکت داشته باشیم میتوانیم با همدیگر برنامه های خاص و ویژه ای را به صورت مشترک داشته باشیم و حال بچه ها را خوب کنیم .

لازم به ذکر است این جلسه با حضور مدیر کل کانون استان کردستان، قایم مقام صدا و سیما، معاونت فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره)، نماینده آموزش و پرورش، نماینده بهزستی استان، ریاست اداره آموزش محیط زیست، مسئول حراست کانون استان، کارشناس مسئول فرهنگی هنری و ادبی، کارشناس هنری، مسئول کانون زبان ایران شعبه سنندج و کارشناس روابط عمومی کانون استان کردستان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =