جشنواره «عهد کودکان دبستانی با حاج قاسم سلیمانی» خاتمه می‌یابد

مراسم اختتامیه جشنواره کشوری «عهد کودکان دبستانی با حاج قاسم سلیمانی» در اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، اختتامیه جشنواره کشوری «عهد کودکان دبستانی با حاج قاسم سلیمانی» با حضور ۱۰۰ دانش‌آموز برگزیده و مادران‌شان از سراسر کشور روز پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ در اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با تشکیل کارگاه‌های تخصصی بازی، کاردستی، نوشتن خلاق و سفال برگزار می‌شود.

بنابر این خبر، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مراسم ویژه‌ای را با اجرای نقالی با موضوع «حاج قاسم»، اجرای سرود اعضای انجمن سرود کانون استان و پخش قصه‌ای از مجموعه «قصه‌های یاور» و ... برای مادران درنظر گرفته است و دانش‌آموزان مهمان هم در کارگاه‌های بازی و ساخت پازل، نوشتن خلاق در غالب «عهد دوباره با حاج‌قاسم»، قصه‌گویی با آموزش فن بیان، سفال با آموزش کار با چرخ سفال و ساخت کتیبه‌ای درباره حاج‌قاسم تقسیم‌بندی می‌شوند و روز خاطره‌انگیر و تاثیرگذاری را سپری خواهند کرد.

بنابر این خبر، فراخوان این جشنواره ویژه دانش‌آموزان اول تا ششم ابتدایی در آذرماه ۱۴۰۱ با محورهای دلنوشته‌ای به حاج قاسم، تصور خود از حاج قاسم و روایتگری از حاج قاسم از سوی وزارت آموزش و پرورش منتشر شده و ۱۰۰ دانش‌آموز برگزیده این جشنواره همراه با مادران‌شان برای مراسم اختتامیه به میزبانی استان کرمان و مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان دعوت شده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =