افتتاحیه هفته فرهنگی شهرستان خمین با عنوان "بر آستان آفتاب"

آیین گشایش هفته فرهنگی خمین با عنوان «بر آستان آفتاب» در شهرستان خمین در روز جمعه ۲۳دیماه در محل بیت تاریخی امام خمینی (ره) با حضور مسئولین استان و مهمانان ویژه افتتاح و تا ۳۰ دیماه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی:آیین مراسم افتتاحیه هفته فرهنگی خمین با حضور  احسان منصوری مدیرکل کانون استان مرکزی ،  استاندار مرکزی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان مرکزی ، نماینده مردمی مجلس شورای اسلامی ، فرماندار و مدیران ومسئولین استانی و همچنین ۲۰  میهمان خارجی افتتاح شد .  

احسان منصوری مدیر کل کانون استان مرکزی برنامه های کانون در هفته فرهنگی شهرستان خمین با عنوان "بر آستان آفتاب " که از ۲۳ تا ۳۰ دیماه به طول می انجامد را تشریح کرد: برنامه‌های هفته فرهنگی شهرستان خمین در سه حوزه  نمایشگاه‌ها، کارگاه‌های فرهنگی ، هنری وادبی  در حسینه بیت امام (ره) با اجرای  کارگاه به معرفی فعالیتهای کانون می پردازد .همچنین تماشاخانه سیار "تریلی سیار"به شهرستان خمین رسید و همزمان با اجرای نمایش در مراسم افتتاحیه پرداخت و در طول هفته در کلیه مناطق و شهرستان و در دو بخش کمره و مرکزی به اجرای نمایش برای عموم می پردازد. وی افزود کتابخانه سیار روستایی  در شهرستان خمین علاوه فعالیت  فرهنگی و هنری توسط آسمان نمای بادی سیار به ارایه خدمات علمی نجوم برای کودکان و نوجوانان در دو بخش کمره و مرکزی شهرستان خمین می پردازد . این گنبد بادی آسمان نما از پیشرفته ترین دستگاهای کمک آموزشی نجوم است که قابلیت جابجایی و مجهز نمایشگر نرم افزار با استفاده آیینه محدب تصاویر کیهانی زیبای درسقف گنبد به نمایش میگذارد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =