اولین نشست کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه فجر در آذربایجان‌غربی برگزار شد

نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی دستگاه‌های عضو کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه فجر ۱۴۰۱ آذربایجان‌غربی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اذربایجان‌غربی، مدیرکل کانون استان در این نشست که با حضور نمایندگان استانداری، جمعت هلال احمر، کمیته امداد امام خمینی (ره)، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان محیط زیست و شهرداری برگزار شد، اهمیت انعکاس به موقع عملکرد سازمان‌های عضو کارگروه را در ایجاد انسجام و یکپارچگی کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان بسیار حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: دعوت سازمان‌های عضو کارگروه از یکدیگر جهت حضور در برنامه‌های شاخص دستگاه‌ها در ایام الله دهه مبارک فجر موجب افزایش همگرایی و نظم در پیشبرد اهداف کارگروه و همچنین ستاد دهه فجر استان خواهد بود.

زهرا آب‌سوران، اجرای دقیق مصوبات نشست کارگروه را خاطرنشان کرد و افزود: انتظار ستاد مرکزی دهه فجر در کشور و به تبع آن در استان، اجرای کمی و کیفی مصوبات به منظور خنثی کردن اهداف شوم دشمنان و ایادی استکبار جهانی می‌باشد.

رئیس کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه فجر در استان آذربایجان‌غربی تصریح کرد: اهمیت دهه فجر و همچنین مسئولیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان متولی تشکیل کارگروه کودک و نوجوان وساماندهی امور مربوطه، کانون استان را از اوایل دی ماه برآن داشته است تا برنامه های پیش روی کانون در ایام الله دهه مبارک فجر را در متن جلسه‌های درون سازمانی مورد طرح و بررسی قرار دهد.

مدیرکل کانون استان به تشریح برنامه‌های‌ پیش بینی شده کانون جهت اجرا در دهه فجر پرداخت و برگزاری هشتمین همایش استانی «کبوتر کوچه ما» را از شاخص‌ترین برنامه‌های کانون استان در طی این ایام بر شمرد و افزود: امسال برای اولین بار مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان این همایش قرار است خارج از ارومیه و به میزبانی میاندوآب برگزار شود.

 در ادامه، نمایندگان دستگاه‌های عضو کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان به تشریح برنامه‌های پیش بینی شده پرداختند و برای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه های این ایام برای همکاری با دیگر دستگاه‌های عضو کارگروه اعلام آمادگی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =