استاندار یزد به جشنواره قصه‌گویی کانون پیام داد

مهران فاطمی استاندار یزد، به مناسبت برگزاری بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی‌ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پیام داد.

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در متن این پیام که در آستانه برگزاری این جشنواره در یزد منتشر شده، آمده است:

«هنر از بلیغ‌ترین ابزارهای انتقال ارزش‌ها، صدای رسای فرهنگ‌ها و مامن ارتباط انسان‌ها در جوامع مختلف است. بی‌تردید این بستر بیان عواطف و درونیات بشر، آن‌گاه پرارزش و سازنده خواهد بود که ضمن تحریک احساسات، شوق و شور را در خدمت شعور گرفته و موجد حرکت‌های عظیم و ماندگار در دل تاریخ شود.

استاندار یزد به جشنواره قصه‌گویی کانون پیام داد

یکی از اشکال هنر سازنده، قصه‌گویی است که تاثیر آن در تربیت انسان، حقیقتی پذیرفته شده است. در این هنر، قصه‌گو با بیانی شیوا و جذاب، هنرمندانه دست کودک ذهن را گرفته و به سرزمین خیال می‌برد تا ظرائف تربیتی را در پس ماجراهای تلخ و شیرین، در ذهن کودک نهادینه سازد. از این رو هر آنچه که در زمینه ترویج قصه‌گویی رقم بخورد، تلاشی ارزشمند در ساحت تربیتی است که باید قدرش را دانست و از استمرار آن استقبال کرد.

بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی که امسال به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود، رویدادی جذاب و در عین حال محملی ارزشمند برای انتقال تجربیات برگزیده عرصه قصه‌گویی برای خلق موقعیت‌های ممتاز تربیتی و پرورش فکری کودکان و نوجوانان است‌.

اینجانب ضمن تشکر و قدردانی از دست‌اندرکاران این رخداد فرهنگی، دوام توفیقات همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.»

بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، از ۲۵ تا ۲۹ دی ۱۴۰۱در شهر یزد برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =