تقدیر از مدرسان کانون زبان ایران سیستان و بلوچستان، به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س)

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مدیر کانون زبان ایران در سیستان و بلوچستان به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه(س) ضمن تقدیر از مدرسان کانون زبان ایران در سیستان و بلوچستان، از تلاش‌های آنان برای توسعه‌ی بزرگترین موسسه‌ی آموزش زبان ایران قدردانی کرد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، از مدرسان کانون زبان ایران سیستان و بلوچستان، به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه(س) تقدیر شد.

مدیرکل کانون استان در جمع مدرسان کانون زبان، ضمن تبریک فرارسیدن این روز خجسته گفت: حضرت زهرا(س) به عنوان الگوی یک زن کامل، در همه‌ی زمان‌ها، چراغ هدایتی است تا ما راه سعادت را روشن‌تر ببینیم و در آن مسیر حرکت کنیم.

معصومه هادی سپس با قدردانی از تلاش‌های مدرسان کانون زبان ایران در راه توسعه‌ی کانون زبان، در استان گفت: با توجه به اینکه کانون زبان ایران در سیستان و بلوچستان، نسبت به دیگر نقاط کشور، موسسه‌ای نوپاست، اما  رشد آماری زبان آموزان در ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ نشان دهنده‌ی روند رو به افزایش تعداد زبان‌آموزان در هر ترم است. به گونه‌ای که  در ترم بهار(۱۴۰۱) ۵۸ درصد، تابستان ۵۱ درصد، پاییز ۷۳ درصد و زمستان ۸۱ درصد شاخص‌های جذب و توسعه نسبت به سال  ۱۴۰۰ افزایش داشته است و این حاصل تلاش همه جانبه‌ و همدلی تمامی همکاران در کانون زبان ایران و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان است.

مدیر  کانون زبان ایران در استان، در ادامه با بیان این نکته که جذب زبان‌آموزان نتیجه‌ی فعالیت و تلاش جمعی کارکنان است، افزود: نگهداشت آنان، رابطه معناداری با عملکرد مدرسان دارد که، تدریس موثر، نظم و انضباط کاری و توانمندی علمی در این زمینه، حایز اهمیت است.

هادی در بخشی از سخنان خود به توسعه‌ی فیزیکی ساختمان‌های کانون زبان ایران و ارایه‌ی خدمات بیشتر در راستای جلب رضایت زبان‌آموزان و خانواده‌ها اشاره کرد و نقش این موضوع را هم در رشد شاخص‌های توسعه، مثبت ارزیابی کرد.

وی هم‌چنین با اعلام افزایش ۱۰۰ درصدی تعداد مدرسان استان در سطح کودک و بزرگسال، در سال ۱۴۰۱، اظهار امیدواری کرد با پیوستن مدرسان جدید و افزایش تعداد شعبه‌ها در دیگر شهرهای استان، به ویژه چابهار و زابل، بتوانیم فرصت‌های بیشتری، برای ارایه‌ی خدمات علمی مطلوب، به علاقه‌مندان در استان ایجاد کنیم.

مدیرکل کانون در پایان سخنان خود با تشکر از تلاش‌های مدیرعامل کانون در ارایه‌ی خدمات رفاهی به همکاران، با اهدای لوح و هدیه، فرارسیدن میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها، را به همکاران تبریک گفت.

تقدیر از مدرسان کانون زبان ایران سیستان و بلوچستان، به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س)

تقدیر از مدرسان کانون زبان ایران سیستان و بلوچستان، به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س)

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =