ویژه برنامه های کانون در راستای معرفی دستاوردهای نظام به قشر مخاطب در دهه فجر برگزار می شود

فاطمه رستگار گفت: در دهه مبارکه فجر برنامه های مستمر کانون با موضوعات منطبق بر اهداف خاص این دهه واجرای برنامه های مرتبط جهت معرفی و بهره مندی قشر مخاطب از دستاوردهای نظام برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان، جلسه هماهنگی کمیته کودک و نوجوان ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام و معاونین ،رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و تعدادی از مسئولین استانی برگزار شد.

فاطمه رستگار ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و تبریک ولادت حضرت زهرا «س» به بانوان حاضر در جلسه، اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کما فی السابق بعنوان دبیر کمیته کودک و نوجوان استان انتخاب شده است.

وی افزود: امیدواریم با توجه به سیاستهای ابلاغی که در این زمینه صادر شده با بهرمندی از توان و ظرفیت های بالای کانون و دیگر ادارات عضو ،بتوانیم هر چه شایسته تر این ویژه برنامه ها را برگزار کنیم تا دستاوردهای انقلاب اسلامی را خلاقانه و هنرمندانه به قشر مخاطب انتقال دهیم.

وی با اشاره به معرفی شایستهٔ شخصیت های انقلاب،رویدادها و کتابهای انقلاب به اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تصریح کرد: انشاالله بتوانیم رسالت خود را در این زمینه با همراهی و همفکری ادارات همسو بصورت شایسته انجام دهیم.

وی با تأکید بر اینکه رسالتی مهم تر از انعکاس خاطرات روزهای انقلاب به جامعه هدف در دهه مبارک فجر بر عهده ما نیست،خاطر نشان کرد: در دهه مبارکه فجر برنامه های مستمر کانون با موضوعات منطبق بر اهداف خاص این دهه واجرای برنامه های مرتبط جهت معرفی و بهره مندی قشر مخاطب از دستاوردهای نظام برگزار می شود.

فاطمه رستگار با ذکر این مطلب که این جلسه به منظور هماهنگی و همفکری در راستای برنامه ریزی جهت برگزاری ویژه برنامه های دهه مبارک فجر با همکاری و هم افزایی میان دستگاههای همسو در حوزه کودک و نوجوانان برگزار شده است،اضافه کرد: هدف ما اجرای برنامه هایی با کیفیت و اثر بخشی مناسب، جهت معرفی دستاوردهای نظام به قشر مخاطب است.

وی با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی موثر جهت آشنایی کودکان و نوجوانان با ارزش‌های اسلامی،تصریح کرد : باید تلاش کنیم دهه فجر امسال متفاوت تر از سالهای گذشته برگزار شود و برنامه هایی با پشتوانه فکری عمیق تر و قوی تر داشته باشیم.

رستگار با اشاره به نقش موثر وفعال اداراتی که در حوزه کودک و نوجوان فعالیت دارند، گفت:آشنایی قشر مخاطب با آرمان های انقلاب شکوهمند اسلامی و حفظ و اعتلای هویت ایرانی اسلامی از اهداف دستگاههای متولی امر است که انشاالله با برنامه ای مدون بتوانیم به این هدف ارزشمند دستیابی پیدا کنیم.

در ادامه این نشست حجت الاسلام والمسلمین چراغی پور رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان با عنوان این مطلب که۲۵ کمیته تخصصی در استان ویژه جشن های ۴۴ اُمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تشکیل شده است ،گفت: امروز اولین جلسه کمیته تخصصی استان در محل اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بعنوان کمیته تخصصی کودک و نوجوان برگزار شد.

وی ضمن تقدیر از فاطمه رستگار به جهت برنامه ریزی منسجم جهت اجرای ویژه برنامه های دهه مبارک فجر، افزود: عدالت فرهنگی بسیار خوبی در مناطق کم برخوردار از طرف اداره کل کانون استان اجرا شده که رعایت عدالت فرهنگی در این مناطق یکی از شاخص های اصلی یک مدیر انقلابی و جهادی است .

حجت‌الاسلام والمسلمین چراغی پور ،افزود: کمیته کودک و نوجوان در طول سالهای گذشته  یکی از کمیته های برتر در سطح استان بوده است و قطعاً امسال نیز با فعالیت و شتاب بیشتر شاهد برگزاری برنامه هایی منسجم از این کمیته خواهیم بود.

وی با بیان اینکه ، شناخت ارزشهای انقلاب اسلامی ، معرفی بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب و دستاوردهای ۴۴ ساله نظام در همه ابعاد، مخصوصا برای قشر کودک و نوجوان مورد تأکید است،افزود: عمده فعالیت کلیه دستگاهها و ادارات استان باید با اهداف مذکور باشد.

رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با عنوان اینکه جلساتی دیگر برای جمع‌بندی کامل تر برنامه ها در این زمینه خواهیم داشت،افزود: انشاالله شاهد برنامه هایی گسترده و جدید در این زمینه باشیم وحق مطلب را بدرستی ادا نماییم.

گفتنی است؛ در این برنامه مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام برنامه های دهه فجر کانون را به شرح زیر عنوان کرد:
تجدید میثاق با شهدا و با حضور کودکان و نوجوانان، برگزاری جشن و ویژه برنامه های فرهنگی هنری و ادبی برای کودکان و نوجوانان در سراسر استان ، برنامه شادمانه در روستا با برگزاری جشن در روستاهای تحت پوشش مراکز سیار و مناطق کم برخوردار با حضور خانواده ها دردهه مبارکه فجر ،

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =