به میزبانی کانون استان ایلام؛
جلسه هماهنگی میان ادارات کل کانون پرورش فکری و آموزش و پرورش در راستای اجرای طرح کانون مدرسه برگزار شد

جلسه هماهنگی میان ادارات کل کانون پرورش فکری و آموزش و پرورش در راستای اجرای طرح کانون مدرسه به میزبانی کانون با حضور ملوک هاشمی و علی حسن عزیزپوریان معاونین فرهنگی  اداری و مالی کانون استان، فاطمه پاپی معاون آموزش ابتدایی و یاسین عبدلی کارشناس مسئول فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی کانون استان ایلام جلسه هماهنگی میان ادارات کل کانون پرورش فکری و آموزش و پرورش در راستای اجرای طرح کانون مدرسه به میزبانی کانون با حضور ملوک هاشمی و علی حسن عزیزپوریان معاونین  فرهنگی  اداری و مالی کانون استان، فاطمه پاپی معاون آموزش ابتدایی و یاسین عبدلی کارشناس مسئول فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

در این جلسه اعضا به بررسی شیوه های اجرای جذاب و مطلوب طرح کانون مدرسه در میان جوامع هدف، بررسی مشکلات و رفع محدودیت های موجود، از جمله سرویس رفت و برگشت دانش آموزان، ملزومات مورد نیاز طرح، تعامل بیشتر میان مسئولان دو دستگاه و هم چنین ارتباط بیش از پیش مراکز مجری با مدارس مخاطب طرح پرداختند.

طرح کانون مدرسه که از طرح های مشترک کانون و آموزش و پرورش است با هدف هم افزایی بیشتر میان مراکز فرهنگی هنری کانون و مدارس ابتدایی عملیاتی شده که در این طرح دانش آموزان با حضور در ۱۰ مرکز واجدشرایط استان ایلام، امکان برخورداری از آموزش های غیر رسمی فرهنگی،هنری، در قالب بازدید پیدا می کنند.

اعضا در این جلسه بهره‌گیری از امکانات و ظرفیت‌های آموزشی و فرهنگی طرفین برای توسعه‌ی فعالیت‌های تربیتی، پرورش خلاقیت و تجربه‌های جدید در یادگیری، فراهم آوردن زمینه­ های جذب اعضای جدید در مراکز کانون و ترغیب دانش آموزان به مطالعه و کتابخوانی از دیگر اهداف مورد نظر در طرح کانون و مدرسه تاکید کردند.

بر پایه ی این خبر؛ مخاطبان این طرح را  دانش‌آموزان دختر و پسرِ پایه‌ی دوم تا ششم ابتدایی از دی ماه تا نیمه اول اردیبهشت سال ۱۴۰۲ این طرح در مراکز کانون سراسر استان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =