نشست کمیته داوران اولین جشنواره فرهنگی، هنری، ادبی وعلمی پژوهشی نمازفجرتافجربرگزارشد.

اولین جشنواره سراسری نماز فجر تا فجر، مرحله ی استانی به همت ستاد اقامه نماز استان و با مشارکت و داوری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام برگزار می شود .

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام صبح امروز جلسه ی کمیته داوران اولین جشنواره ی  سراسری نماز فجر تا فجر مرحله ی استانی با حضور رئیس ستاد اقامه نماز استان ایلام، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و دبیر واعضای جشنواره برگزار شد.   

فاطمه رستگار ،ضمن تقدیر از حسن اعتماد مدیر ستاد اقامه نماز استان ایلام به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان،اظهار داشت:به لطف خدا کانون امسال توانست جشنواره استانی نماز را بخوبی برگزار نماید و اعضاء کانون نیز در جشنواره فجر تا فجر  توانسته اند بیشترین تعداد آثار را جهت شرکت در جشنواره ارسال کنند و کانون افتخار داوری آثار را از طریق کمیته داوران عهده دار است.

فاطمه رستگار در بخش دیگری از سخنان خود از ارسال 700 اثر در قالب های علمی، پژوهشی ،فرهنگی ،هنری، ادبی و بازی‌های دستی و دیجیتال به جشنواره استانی خبر داد و گفت: این تعداد توسط ستاد اقامه نماز کانون  پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام داوری خواهند شد.

وی با ذکر این مطلب که این جشنواره در ۲ بخش برگزار می شود ،افزود: این دو بخش شامل بخش کودک و دانش آموزی وبخش  بزرگسال در قالب های علمی پژوهشی شامل؛ رساله ی دکتری - پایان نامه - تألیفات کتاب و مقالات با موضوع نماز است .

وی با عنوان اینکه بخش ادبی نیز با موضوع  شعر، داستان ، خاطره نویسی، نمایشنامه نویسی، فیلمنامه نویسی وقصه گویی برگزار می شود افزود: بخش فرهنگی هنری نیز شامل کلیپ، پادکست، استوری شبکه های اجتماعی،  موشن گرافی ، طرح های گرافیکی،پویا نمایی عکس و خوشنویسی می باشد.

رستگار بخش بازی و سرگرمی را شامل بازی‌های دیجیتال و دستی عنوان کرد و گفت:بخش کودک شامل بخش های فرهنگی هنری در قالب های کلیپ، پادکست، عکس، نقاشی، سرود و خوشنویسی و بخش ادبی نیز شامل خاطره، دلنوشته، داستان و قصه گویی می باشد.

وی عنوان کرد: داوری این جشنواره را خانم ها  ملوک هاشمی ،پروین حمیلی ،رویا هواس بیگی ، مریم علی بیگی ،وحیده نیازی فرد، مهرنوش حیدری،مهتاب مبارکی، فرحناز چولکی و آقایان بهروز سپیدنامه، خلیل کمربیگی ومرتضی حاتمی بر عهده دارند. 

گفتنی است ؛برگزیدگان جشنواره استانی به مرحله ملی راه پیدا خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =