کد خبر: 322131
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
بازدید 101
ویژه برنامه عصرانه با طعم شادی برگزار شد

ویژه برنامه جشن میلاد بانو فاطمه زهرا (س) وبزرگداشت مقام زن در پیاده راه طالقانی و با حضور پر شور اقشار مختلف مردم بویژه بانوان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون استان، ویژه برنامه جشن میلاد بانو فاطمه زهرا «س» وبزرگداشت مقام زن در پیاده راه طالقانی و با حضور پر شور اقشار مختلف مردم بویژه بانوان برگزار شد.

مدیرکل کانون در گفت و گو با خبرنگار شکرستان ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زهرا «س» وبزرگداشت مقام زن با عنوان این مطلب که مجموعه کانون برگزاری برنامه های فرهنگی بخصوص برای قشر کودک و نوجوان به جهت آشنایی بیشتر آنها با موضوعات فرهنگی در محیطی شاد را ضرورت می داند ،اظهار داشت :در این برنامه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام ،ایستگاه نقاشی با موضوع« مادر من» را با هدف ایجاد فضایی شاد و پر نشاط و آگاه سازی قشر مخاطب با مقام زن در اسلام و همچنین الگوبرداری از بانو فاطمه زهرا «س» برای کودکان و مادران برگزار نمود.

فاطمه رستگارافزود: در این برنامه اهدا کتابهایی با موضوع مادر در قالب شعر و داستان و موضوعات آزاد در بین مادران و فرزندان با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی با حضور همکاران ستادی و مسئولین مراکز صورت گرفت.

گفتنی است؛ این جشن باشکوه با خواندن مولودی،شعر در وصف مادر ،اهدای شاخه گل نرگس به مادران ،اهدای کتاب ،پخش شیرینی ،آش رشته و همچنین خدمات بهداشتی از جمله ؛ تست قند خون ،فشار خون و دیگر خدمات سرپایی توسط بسیج جامعه پزشکی استان و هلال احمر به پایان رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =