عنوان برگزیده بخش‌های آیینی‌سنتی  و ۹۰ ثانیه‌ای به گیلانی‌ها رسید

بیست‌وچهارمین جشنواره قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با درخشش دو گیلانی در بخش‌ قصه‌های آیینی‌سنتی و ۹۰ ثانیه‌ای این رویداد بین‌المللی همراه‌شد.

به گزارش روابط عمومی کانون استان گیلان، آیین پایانی بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با معرفی برگزیدگان در شهر یزد به کارخود پایان‌داد و ۲ قصه‌گوی گیلانی در جمع برترین‌های بخش آیینی‌سنتی و قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای قرارگرفتند.

این دوره از جشنواره از ۲۵ تا ۲۹ دی  ۱۴۰۱ در شهر یزد برگزار شد و طی مدت ۴ روز، قصه‌گویان در بخش‌های ملی، بین‌الملل، زبان اشاره، پادکست، قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای، آیینی‌سنتی و در بخش علمی مقاله، کتاب، پایان‌نامه و رساله و جستار با هم به رقابت پرداختند.

فاطمه زارعی و و مائده حمیدی نیز قصه‌گویانی گیلانی حاضر در این دوره از جشنواره بودند که به ترتیب با قصه «نبرد دیو سپید» و «چی چی نی»، عنوان برگزیده بخش‌های آیینی‌سنتی بخش بزرگ‌سال و قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای را به خود اختصاص‌دادند.

آیین پایانی این رویداد بین‌المللی نیز با حضور جمعی از مسئولان کشوری، استانی و علاقه‌مندان به هنر قصه‌گویی در سالن شهید عباس‌نژاد شهر یزد صورت‌گرفت و از برگزیدگان با اهدای لوح سپاس و جایزه، ‌تجلیل‌شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =