دومین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی کمیته کودک و نوجوان دهه فجر برگزار شد

در راستای گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، کمیته کودک و نوجوان به سرپرستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دومین نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی برنامه‌های دهه فجر را با حضور دیگر اعضای کمیته برگزار کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، دومین نشست برگزاری چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور خداترس سرپرست و کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، رضازاده معاون پرورشی ناحیه دو و خدادادی  معاون پرورشی ناحیه یک آموزش و پرورش و فهیمه اکبری کارشناس مسئول مراقبت از فرزندان در خانواده  بهزیستی استان، ۲ بهمن ۱۴۰۱ در سالن مهر اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تشکیل شد.

خداترس سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با اشاره به اهمیت موضوع پرچم با توجه به شرایط موجود، عنوان برنامه‌های دهه فجر کانون استان را «پرچمداران انقلاب» عنوان کرد و به تشریح سرفصل‌های برنامه‌های پیش‌بینی شده کانون استان  پرداخت.

بنابر این خبر، خدادادی بیان کرد: با توجه به جامعه هدف مشترک اعضای کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر، اداره‌کل آموزش و پرورش استان در روزهای آتی جلسه‌ای برای جمع‌آوری و تصویب ویژه‌برنامه‌های دهه مبارک فجر تشکیل خواهد داد و سرفصل‌های برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم در این نشست ذکر می‌شود و همکاری لازم برای اجرای هرچه بهتر این برنامه‌ها صورت خواهد گرفت.

همچنین، اکبری نماینده بهزیستی طرح‌هایی برای کودکان خیابانی، معرفی خط ۱۲۳ برای گزارش‌های کودک‌آزاری و برگزاری جشن‌ها، مراسمی برای بچه‌های بخش خانه‌ها و خانواده و اهدای جوایز به بچه‌های خانواده شهدای بهزیستی و ... را به مناسبت دهه فجر معرفی کرد و ویژه‌برنامه «روایتگران انقلاب» کانون که تصویرگری رویدادهای مهم چهار دهه انقلاب اسلامی روی پرده توسط اعضا و مربیان مراکز و روایتگری آن‌ها است را برای بچه‌های بهزیستی درخواست کرد.

دومین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی کمیته کودک و نوجوان دهه فجر برگزار شد

دومین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی کمیته کودک و نوجوان دهه فجر برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =