برگزیدگان دومین فراخوان ایده‌پردازی در گروه مجازی ایده کانون کرمانشاه معرفی گردیدند؛

با اعلام فراخوان پیشنهاد برنامه‌های خلاق در ایام دهه فجر در گروه ایده کانون کرمانشاه و دریافت ایده‌های پیشنهادی و ارزیابی آنان، برگزیدگان دومین فراخوان ایده مشخص شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، نتایج دومین دوره‌ی فراخوان ایده‌پردازی در گروه مجازی ایده کانون پرورش فکری استان کرمانشاه با موضوع برنامه‌های خلاق دهه فجر اعلام گردید.
محمد خیاط زنجانی مدیر کل کانون استان با بیان این خبر افزود: دومین فراخوان ایده‌پردازی در راستای تقویت برنامه‌های خلاق در کمیته کودک و نوجوان ستاد گرامیداشت دهه فجر صورت گرفت که پس از بررسی طرح ها و ایده‌های همکاران و اعضای گروه دو ایده حائز ویژگی‌های مورد نظر گردیدند که به زودی در مراسمی از این همکاران با اهدای تندیس و لوح یادبود تقدیر خواهد شد.
 زنجانی ضمن تشکر از یکایک همکاران و اعضای گروه که به ارائه ایده‌های خود در موضوع اعلام شده پرداخته‌اند، بیان داشت: فرایند ارزیابی ایده‌ها توسط مدیریت در کانون استان صورت می گیرد که در این دوره از فراخوان سرکار خانم مهناز افشاری با موضوع برگزاری مسابقه ساخت استیکر پیرامون انقلاب اسلامی برای کودکان و نوجوانان و همچنین ایده سرکار خانم مریم خزایی دیگر همکار کانون استان با موضوع تهیه خبرنامه کمیته کودک و نوجوان با قالب روزنامه‌های دوران انقلاب اسلامی به عنوان ایده‌های برگزیده انتخاب شدند و در کمیته کودک و نوجوان دهه فجر نیز جهت اجرایی شدن مورد تصویب قرار گرفت. همچنین ایده‌های خلاق دیگر همکاران به عنوان برنامه پیشنهادی به مراکز کانون پرورش فکری در سطح استان اعلام و مورد تاکید قرار گرفت.
لازم به ذکر است گروه مجازی ایده در راستای دریافت ایده‌های همکاران و نوجوانان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه تشکیل و به صورت مستمر بر پایه برنامه‌ها و نیازهای کانون به دریافت ایده‌های اعضاء گروه می‌پردازد که پس از ارزیابی و انتخاب مورد تقدیر قرار خواهند گرفت...

ضمنا نتایج دوره‌ی اول فراخوان ایده نیز در دی ماه در گروه اعلام و از سه ایده با موضوع راهکارهای جذب نوجوانان تقدیر به عمل خواهد آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =