فراخوان دومین مسابقه "در اوج بمان" منتشر شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان به مناسبت گرامیداشت ایام یوم‌الله دهه فجر، فراخوان دومین مسابقه "در اوج بمان" را منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، در آستانه‌ی چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و دهه‌ی مبارک فجر ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دزفول، فراخوان دومین مسابقه "در اوج بمان" را با محوریت طراحی کانال در پیام‌رسان‌های ایرانی با موضوع ایران را منتشر کرد.

بر اساس این گزارش،متقاضیان در گروه سنی نونهال و نو نگاه ( ۱۴_۹ ساله) می‌توانند به صورت انفرادی یا گروه دو نفره با استفاده از پیام‌رسان‌های ایرانی اقدام به طراحی کانال نمایند.

شرکت کنندگان در این مسابقه حداکثر تاریخ ۲۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ می‌توانند لینک کانال ساخته شده خود از طریق پیام رسان ایتا شماره همراه ۰۹۳۵۵۵۹۸۰۵۳ ارسال نمایند.

از ویژگی‌های اعلام شده به‌منظور طراحی کانال می‌توان به؛ انتخاب نام مناسب ،استفاده از تصاویر زیبا از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی ایران، معرفی شخصیت‌های تأثیرگذار در تاریخ ایران، انتخاب نماهنگ و موسیقی با موضوع ایران، بکارگیری شیوه‌های متنوع در جهت بالا بردن بازدید و جذب مخاطب در کانال، بهره مندی از مطالب جذاب و زیبا با موضوع ایران و ذکر منابع و مؤاخذ، اشاره کرد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاع بیشتر می‌توانند به دبیرخانه مسابقه با شماره تلفن ۴۲۵۲۳۵۴۰-۰۶۱ تماس حاصل نمایند.

گفتنی است؛دبیرخانه دومین مسابقه "در اوج بمان" پس از بررسی لینک کانال های دریافتی، به سه نفر از برگزیدگان جوایز ارزنده اهدا خواهد کرد.

فراخوان دومین مسابقه "در اوج بمان" با هدف معرفی جاذبه‌های دیدنی و گردشگری و شناخت بیشتر کودک و نوجوان از سرزمین ایران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =