مشارکت کانون در برگزاری مسابقه نقاشی «شغل‌های شهر من»

دومین مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان اصفهان ویژه گروه سنی ۴ تا ۱۸ سال برگزار می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، برگزارکننده این مسابقه خانه کودک شهرداری اصفهان است که با انتشار فراخوانی توضیح داده است: هر یک از ما در شهری زندگی می‌کنیم که آدم‌ها در آن شهر به کاری مشغولند. همه ما می‌دانیم که وقتی بزرگ می‌شویم باید برای خودمان شغلی انتخاب کنیم تا به وسیله آن شغل بتوانیم درآمد کسب کنیم و با پولی که به دست می‌آوریم نیازهای زندگی‌مان را تامین کنیم.

ما با کار کردن و انتخاب صحیح شغل می‌توانیم آرامش و لذت بردن از زندگی را تجربه کنیم. همه ما برایمان پیش آمده که وقتی پیاده یا با اتوبوس و یا مترو در شهر گردش می‌کنیم مغازه‌ها و شغل‌های زیادی را در شهرمان ببینم.

در این فراخوان آمده است:  حالا ما از شما می‌خواهیم شغل‌هایی که آدم‌ها در شهر شما برای خودشان انتخاب کرده‌اند و به آن مشغولند را به تصویر بکشید. از این رو می‌توانید با تکمیل فرم ثبت نام، اطلاعات فردی را به همراه نقاشی خود آپلود کنند.

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه که با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود می‌توانند آثار خود را تا ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ به نشانی www.iicpf.com ارسال کنند. همچنین شرکت‌کنندگان در مسابقه می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۳۱۳۶۲۷۵۰۴۰ تماس بگیرند.

پس از بررسی آثار از سوی هیات داوران در اسفند برگزیدگان و دریافت‌کنندگان لوح تقدیر مشخص خواهند شد و مراسم پایانی مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان «شغل‌های شهر من» اردیبهشت سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

شایان ذکر است آثار برگزیدگان در نمایشگاه پایانی گنجانده شده و در قالب یک نگارخانه الکترونیکی در دسترس خواهد بود.

مشارکت کانون در برگزاری مسابقه نقاشی «شغل‌های شهر من»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =