کد خبر: 322227
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶
بازدید 113
بازدید سرپرست کانون استان اردبیل از مراکز کانون در شهرستان مشگین‌شهر

ملیحه ملک‌زاده فرد سرپرست اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان اردبیل طی سفری یک روزه، از مراکز کانون شهرستان مشگین شهر بازدید و ضمن گفت‌وگو با مربیان، با جمعی از اعضا و اولیا حاضر در مراکز دیدارکرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این بازدید که در روز پنج‌شنبه ۲۹ دی‌ماه ۱۴۰۱ انجام شد، سرپرست کانون استان به همراه داریوش علومی، معاون فرهنگی و حسین یوسفی مسوول حراست کانون استان، طی نشست بامربیان مسوول مراکز فرهنگی و هنری کانون مشگین‌شهر در راستای بررسی عملکرد مربیان، برگزاری کارگاه‌های تخصصی، عضوگیری و ثبت نام اعضا و همچنین مسایل و مشکلات موجود در مراکز به بحث و گفت‌وگو پرداخت.

بر اساس این گزارش، ارتقای کمی و کیفی سطح فعالیت‌ها، تجهیز مراکز، اختصاص تنخواه و مسایل اداری از جمله موارد مطرح در این نشست بود که مورد بررسی قرار گرفت.

بازدید سرپرست کانون استان اردبیل از مراکز کانون در شهرستان مشگین‌شهر

در ادامه این سفر، سرپرست کانون استان با حضور در مرکز شماره‌ی دو کانون مشگین‌شهر نیز، در ملاقات با اولیای اعضا به سوالات و درخواست آن‌ها در خصوص تجهیز کتابخانه‌ی مرکز با توجه به کمبود کتاب برای گروه های سنی کودک ارسال مجلات کودک و نوجوان پاسخ داد.

وی همچنین در نشستی با اعضای نوجوان مرکز یکی از عوامل موفقیت را تمرکز روی درس و تحصیل عنوان کرده و از اعضا خواست برای داشتن آینده ای روشن در راه کسب علم و دانش تلاش بیشتری نمایند.

وی در ادامه با تاکید بر رعایت مسایل دینی و اعتقادی خواستار توجه جدی اعضا به این حوزه به خصوص مسئله حجاب شده و اظهار داشت: حجاب مایه‌ی آرامش و فرصتی برای رشد شخصیت انسانی است و افراد با حجاب از جایگاه و حرمت بالایی در جامعه برخوردار هستند.

خاطر نشان می‌شود درپایان، نشست مربیان وهمکاران مرکز با سرپرست کانون استان و هیئت همراه برگزار شده و با بررسی فعالیت‌های فرهنگی، هنری وادبی مرکز، به سوالات اداری وشخصی همکاران پاسخ داده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =