دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان با فرماندار شهرستان سروآباد

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان به منظور بررسی مشکلات مرکز فرهنگی هنری سروآباد و همکاری بیشتر با فرمانداری و دیگر ادارات شهرستان با فرماندار سروآباد دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، صبح دیروز دوشنبه 3 بهمن 1401 حمیدرضا گوهری مدیر کل کانون استان کردستان با  حسن زارعی فرماندار شهرستان سروآباد دیدار و در خصوص برنامه‌های کانون در این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز در این دیدار به نقش فعالیت‌های کانون در ارتقای سطح رشد فرهنگی جامعه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، ارتقای سطح مطالعه در شهرستان تاکید نمود.

حمیدرضا گوهری افزود: در راستای پرورش و همچنین کشف استعداد کودکان و نوجوانان برنامه‌های مختلفی در مرکز فرهنگی و هنری کانون در این شهرستان در حال اجراست که لازم به همکاری مدیران شهرستانی را دارد که انشاالله مورد حمایت مسئولین استانی قرار گیرد.

گوهری در ادامه با اشاره به توانمندی‌های کودکان ونوجوانان این شهرستان، خواستار توجه ویژه مجموعه شهرستان به مرکز در راستای تخصیص اعتبارات و همچنین گسترش امکانات و تجهیزات شد.

حسن زارعی در این دیدار بر اهمیت ویژه نقش دستگاههای فرهنگی از جمله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تربیت نسل هوشمند، با مهارت، پرسشگر و آگاه تاکید نمود و افزود: ما باید نسلی را تربیت و تحویل جامعه دهیم که در برابر چالشها و آسیب‌های اجتماعی حل مسأله داشته باشد و آگاهانه از این آسیب‌ها دوری نماید.

 وی در ادامه گفت: از کلیه دستگاههای اجرایی شهرستان میخواهیم با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان در راستای اجرای فعالیت‌های فرهنگی موثر همکاری های لازم را داشته باشند که امیدوارم مربیان کانون نیز در این راستا تمام همت و تلاش خود را بکار ببرند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =