کد خبر: 322232
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
آغاز پویش جوانه ها در بجنورد

پویش جوانه ها با هدف توجه به حضور موثر کودکان و نوجوانان با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و تجدید میثاق در ایام الله دهه ی فجر در بجنورد آغازشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی، مدیر کل کانون پرورش فکری استان با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با رسالت برنامه ریزی خلاق و تاثیرگذار برای کودکان و نوجوانان، همواره با ابزار فرهنگ و هنر، برنامه های متنوعی را اجرا نموده است گفت : مناسبت های ملی و مذهبی فرصت مناسبی است تا ضمن تعامل گسترده با کودکان و نوجوانان، مشارکت آن ها را جلب نموده و مسیر تربیت در محورهای آموزشی، معنوی و اخلاقی را هموار سازد.

فرهاد آقا بیگی با اشاره به اینکه در ایام الله دهه ی فجر، حضور موثر کودکان و نوجوانان با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و تجدید میثاق، مورد توجه است تصریح کرد : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی در نظر دارد با برگزاری پویش سراسری جوانه ها در شهرستان بجنورد، به این هدف مهم نایل گردد.

آقا بیگی  مهم ترین اهداف این طرح را تقویت و توانمندی و مشارکت پذیری کودکان و نوجوانان، ایجاد شادی و نشاط اجتماعی و تبیین دستاوردهای ایران اسلامی بر شمرد.

او بخش های مختلف پویش را ساخت و رنگ آمیزی کاردستی های نیمه آماده  در قالب ماکت های ساده ی کاغذی از آثار تاریخی و فرهنگی، مکان ها و ابنیه ی استان، شخصیت ها و شهدای انقلابی و اسلامی، ساخت عروسک های انگشتی، دستکشی، نخی و هر نوع عروسک خلاق و ساده ، نقاشی با موضوع ایران و  دستاوردهای انقلاب اسلامی ،ساخت بادبادک های رنگی با استفاده از روزنامه و کاغذ های ساده و رنگی و تزئین بادبادک ها  و ساخت تراکت های خلاق با مقوا و کارتن  برشمرد.

او افزود : مخاطب این طرح کودکان و نوجوانان بجنورد و زمان برگزاری طرح نیز اول بهمن تا ۲۲ بهمن۱۴۰۱ خواهد بود.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با بیان اینکه تحویل آثار تا ۲۲ بهمن، ایستگاه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی می باشد بیان کرد : کودکان و نوجوانان بجنورد، می توانند در بخش های مختلف این پویش شرکت نمایند و آثار خود را روز ۲۲ بهمن ماه به ایستگاه کانون پرورش فکری در مسیر راهپیمایی، تحویل دهند.

گفتنی است؛ از مجموع آثار رسیده نمایشگاهی برگزار و به تمام کودکان و نوجوانان، جایزه تعلق خواهد گرفت و روز ۲۲ بهمن تقدیم خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =