کد خبر: 322236
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
جلسه مشترک کانون با ادارات شهرستان سروآباد برگزار شد

جلسه ی مشترک با ادارات آموزش و پررورش،بهزیستی و کمیته امداد دیروز دوشنبه جلسه مشترک حضور مدیر کل کانون استان کردستان با نمایندگان ادارات آموزش و پرورش، بهزیستی و کمیته امداد برگزار شد که در این جلسه بر تعامل و همکاری ادارات با مرکز فرهنگی هنری کانون تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان،  در این جلسه درباره بر لزوم توجه به روحیه کودکان نوجوانان بعد از کرونا پرداخته شد و در خصوص همکاری ادارات باتوجه به جامعه هدف خود به بحث و گفتگو پرداخته شد .

در این جلسه مدیر کل کانون استان کردستان کانون را با توجه به سابقه درخشانی که در زمینه‌های فرهنگی، هنری و ادبی برای کودکان و نوجوانان ایجاد می کند، مورد اعتماد خانواده‌ها دانست و ابراز امیدواری کرد که با معرفی بیشتر آن در شهرستان، کودکان و نوجوانان بیشتری بتوانند از این ظرفیت به خوبی بهره مند شوند.

حمیدرضا گوهری در ادامه با اشاره به توانمندی‌های کودکان ونوجوانان این شهرستان، خواستار توجه ویژه مجموعه ادارات شهرستان به مرکز در راستای جذب عضو و استفاده کودکان و نوجوانان در فعالیت های مرکز شد.

گوهری افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با پرورش نسل آینده می‌تواند گام های موثری در راستای تعالی و توسعه کشور بردارد و نیاز است توجه ویژه‌ای به این حوزه فرهنگی شود.

لازم به ذکر است در پایان نمایندگان ادارات شهرستان سروآباد آمادگی خود را برای هر نوع همکاری با مربیان مرکز فرهنگی هنری سروآباد رو اعلام کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =