دومین جلسه هماهنگی اعضای کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی

دومین جلسه‌ی هماهنگی کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، نشست هماهنگی با نمایندگان عضو کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه مبارک فجر و مسوولان کانون در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری در شیراز برگزار و ویژه برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر بررسی و اعلام شد.

سعیدرضا کامرانی، مسوول کمیته تخصصی کودک و نوجوان دهه فجر استان فارس گفت: مخاطبان برنامه‌ها در دهه مبارک فجر، کودکان و نوجوانان هستند و تلاش می‌کنیم تعاملی‌بودن برنامه‌ها، شادابی، نوآوری، خلاقیت و اهداف کمی و کیفی را در اجرا مورد نظر قرار داده و اثربخشی برنامه‌ها در زمینه‌ی ترویج ارزش‌های انقلاب را بالا ببریم.

کامرانی گفت: جهاد تبیین وظیفه‌ی همگانی است و ما که با مخاطب کودک و نوجوان روبه‌رو هستیم در این زمینه مسوولیت بیشتری داریم تا تبیین اثربخش داشته و کودکان و نوجوانان را با ارزش‌های انقلاب آشنا کنیم.

مدیر کل کانون فارس افزود: در چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی باید زمینه‌سازی آشنایی افزون‌تر مخاطبان کودک و نوجوان با اهداف و آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب، حفظ و اعتلای هویت ایرانی - اسلامی و افزایش وحدت، امید، نشاط و پویایی کودکان و نوجوانان را فراهم کرد.

به گفته‌ی کامرانی، تشریح ضرورت اتحاد، انسجام و وفاق ملی بین مردم مسلمان ایران و امت اسلامی در سراسر جهان برای مقابله با تهدیدهای دشمنان قرآن و اهل‌بیت) ع)، برجسته‌سازی خدمات انقلاب اسلامی در راستای محرومیت‌زدایی و تحقق عدالت اجتماعی در بین کودکان و نوجوانان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان عامل پیدایی، پویایی و تداوم انقلاب اسلامی از جمله اهداف کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی است.  

دومین جلسه هماهنگی اعضای کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی

براساس این گزارش، فضاسازی و آذین‌بندی مراکز فرهنگی هنری کانون به همراه ویژه برنامه «سبز سپید قرمز» با محوریت پرچم مقدس ایران و پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی، بزرگداشت دهه فجر در مراکز سطح استان  با اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی (سرودهای انقلابی و شاد، کاردستی و خلاقیت، برپایی نمایشگاه معرفی‌ها، شعرخوانی، افتتاح مرکز شماره ۲ پویانمایی و تولید و نشر انیمیشن، گل‌افشانی قبور شهدای انقلاب، دیدار با خانواده شهدا، اجرای پیک امید در مناطق محروم و کمتر برخوردار، برگزاری نمایشگاه مجازی عکس با محوریت پرچم ایران و با حضور اعضا، مسابقه ادبی با محوریت پرچم، مسابقه فضاسازی و مسابقه «هم قصه هم نقاشی»، حضور در نمایشگاه مادر، نوزاد و کودک و اسباب‌بازی و سرگرمی‌های سازنده در نمایشگاه بین‌المللی استان فارس، برپایی غرفه در مسیر راه‌پیمایی ۲۲ بهمن برنامه‌های کانون فارس در ایام‌الله دهه مبارک فجر است.

دومین جلسه هماهنگی اعضای کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی

دومین جلسه هماهنگی اعضای کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی

در این نشست نمایندگان سایر سازمان‌ها نیز به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای اجرا در دهه مبارک فجر اشاره کردند.

صدا و سیمای مرکز فارس، بهزیستی، آموزش وپرورش و کمیته امداد امام خمینی(ره)،  اعضای کمیته استانی کودک و نوجوان دهه فجر انقلاب اسلامی استان فارس هستند که به دبیری کانون به اجرای برنامه در ایام‌الله دهه مبارک فجر خواهند پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =