نشست هم اندیشی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام با مشاوران نوجوان

نشست هم اندیشی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام با مشاوران نوجوان در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون عصر امروز 
نشست هم اندیشی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام با مشاوران نوجوان با حضور معاون فرهنگی وکارشناس ادبی  در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

فاطمه رستگار برگزاری این نشست را در راستای مرکز محوری و توجه به اعضاء کانون به عنوان محور اصلی فعالیت های مراکز وارکان اصلی کانون عنوان کرد و اظهار داشت: استفاده از ظرفیت، پتانسیل و استعداد نوجوانان همچنین مشارکت های فکری آنها در فرایند برنامه ریزی و پیش بینی برنامه های سال آینده با توجه به نیاز روز نوجوانان ضرورت دارد.

وی افزود: این نیازها در قالب برنامه هایی با رویکرد تقویت و پرورش ذهن و اندیشه و مهارت های آنها ومهمتر از همه کاشتن بذر ایمان در وجود نوجوانان وتربیت نسلی فرهیخته، دینی،اندیشه ورز و پویاست.

رستگار با عنوان این مطلب که حضور مشاوران نوجوانان در این جلسات و مشارکت فکری آنها برای مجموعه کانون بسیار ارزشمند است، اضافه کرد: شما عزیزان در شرایط سنی بسیار خوب ومطلوبی قرار دارید و می توانید نیازها وتوقعات خود را از مراکز کانون جهت رشد و بالندگی خود بدرستی مطرح کنید و ما هم بعنوان خادمان شما با تمام توان در خدمت رأی و اندیشه ی پویای شما خواهیم بود.

وی با ابراز امیدواری از نتایج مثبت و خروجی پُر بار این جلسات در جهت رفع نیازمندیهای اعضای کانون ،افزود: انشاالله با همفکری و همراهی یکدیگر بتوانیم برنامه های پر شور و نشاطی را برای شما آینده سازان مملکت عزیزمان اجرا نماییم و در سال آینده شاهد برنامه هایی جدید و شاد با همکاری شما باشیم.

وی با اشاره به برنامه های دهه مبارک فجر و اعلام این برنامه ها به مشاوران نوجوان ،گفت: انتظار است ؛در انعکاس و مشارکت برنامه های دهه مبارک فجر حضور فعال داشته باشید و اگر طرح یا ایده جدیدی دارید در این جلسه مطرح نمایید.

گفتنی است در پایان این جلسه مشاوران نوجوان مدیر کل ،برنامه ها و دغدغه های خود را مطرح کردند و از نتیجه وخروجی این جلسات رضایت داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =