کسب رتبه برتر کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد در حوزه عفاف و حجاب

در جلسه ستاد حجاب و عفاف استان کهگیلویه و بویراحمد ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جمع دستگاه‌های برتر در حوزه عفاف و حجاب معرفی و تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه ؛ مراسمی به ریاست علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد و با حضور جمعی از مسئولان استانی جلسه ستاد حجاب و عفاف  استان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شد. 

در ابتدای این جلسه دستگاه‌های مختلف اجرایی به ارائه گزارش عملکرد در زمینه عفاف و حجاب و امور انجام شده فرهنگی پرداختند. 

معاون سیاسی امنیتی استانداری با تاکید بر اینکه حفظ حجاب در ادارات دولتی مورد توجه باشد، گفت: حجاب و عفاف تنها متعلق به دین اسلام نیست بلکه در همه ادیان الهی حجاب و عفاف مورد تاکید بوده است، احکام اسلام برای سعادت بشر است.
سید جواد هاشمی‌مهر با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی در حال افزایش است که می‌طلبد برنامه‌های فرهنگی متنوعی در استان اجرا شود، گفت: این روزها برخی‌ها حجاب و عفاف زنان ایرانی را مورد هجمه قرار می‌دهند اما اصل حجاب و عفاف برای بالا بردن امنیت جامعه و تحکیم نهاد خانواده است.

وی بیان کرد: برنامه‌های که در حوزه عفاف و حجاب طراحی شده بازخورد داشته باشند و تنها جنبه شعاری نداشته باشند، تاکید می‌کنم دستگاه‌ها جزیره‌ای عمل نکنند و دست در دست هم برنامه‌های عملیاتی خوبی در حوزه حجاب و عفاف طراحی و اجرا کنند.
این مقام مسئول با اشاره به گسترش بی‌رویه آسیب‌های اجتماعی در جامعه بیان کرد: انتظار بیشتری از سازمان‌های مردم نهاد به خصوص آنهایی که در حوزه اجتماعی فعالیت دارند می‌رود که در این حوزه بیشتر ورود کنند.
هاشمی‌مهر بیان کرد: سازمان‌های مردم نهاد افراد نیازمند در همه مناطق استان را شناسایی و به همه این افراد خدمات ارائه دهند.

گفتنی است در این جلسه از دستگاه‌های اجرایی که در سال‌های  ۱۴۰۰ عملکرد مناسبی در حوزه عفاف و حجاب داشته‌اند، تجلیل شد. 

برهمین مبنا از اقدامات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه عفاف و حجاب تجلیل شد.


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =