کد خبر: 322253
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۱
بازدید 124
نخستین جلسه کمیته کودک و نوجوان دهه فجر برگزار شد

جلسه کمیته کودک و نوجوان ۴۴مین مراسم بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی صبح روز سه‌شنبه ۴ بهمن ماه در اداره کل کانون پرورش فکری قم برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، جلسه کمیته کودک و نوجوان ۴۴مین مراسم بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی صبح روز سه‌شنبه ۴ بهمن ماه در اداره کل کانون پرورش فکری قم برگزار شد. 

در این جلسه مدیرکل کانون پرورش فکری، دبیر ستاد مردمی جشن‌های دهه فجر استان، مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی، رییس اداره فرهنگی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری قم، رییس اداره گردشگری سازمان فرهنگی و هنری شهرداری، معاون فرهنگی کانون مساجد قم و مسئولانی از اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان دانش آموزی، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، صدا و سیمای مرکز قم و کارشناسان کانون پرورش فکری حضور داشتند و به اعلام برنامه‌ها و تبادل نظر در خصوص چگونگی برگزاری مراسم بزرگداشت دهه فجر و روز ۲۲ بهمن پرداختند.  

در ابتدای این جلسه محمد غفاری دبیر کمیته کودک و نوجوان دهه فجر قم و مدیرکل کانون پرورش فکری استان قم ضمن خوش آمدگویی به حاضران و اعضای کمیته، به مرور دستورالعمل ستادی کانون و دستورالعمل استانی در خصوص نحوه برگزاری مراسم بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی پرداخت و ابراز امیدواری کرد که با تعامل و همفکری و برنامه‌ریزی دستگاه‌ها، این مراسم به شکلی متفاوت و هنرمندانه‌تر از پیش برگزار شود. 

در ادامه‌ نمایندگان هر یک از دستگاه‌های حاضر به بیان پیش بینی برنامه‌های خود پرداختند که در این بین توجه به پرچم، خانوادگی بودن مراسم دهه فجر و توجه ویژه به حضور کودکان و تبدیل تجمع روز ۲۲ بهمن به یک جشن باشکوه فرهنگی خانوادگی از موارد مورد تاکید در این جلسه بود. 

در این جلسه پیش بینی شد که برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر به صورت فرایند محور و در طی ده روز برگزار و در نهایت به جشن و راهپیمایی ختم شود. 

از دیگر موارد مطرح شد پیش بینی غرفه‌هایی در مسیرهای مختلف راهپیمایی برای برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی ویژه کودک و نوجوان توسط دستگاه‌ها بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =