جلسه استانی ویژه مربی مسئولان مراکز کانون استان کردستان به صورت مجازی برگزار شد

مربی مسئولان مراکز کانون استان کردستان امروز شنبه مورخه 8 بهمن ماه در جلسه استانی به صورت مجازی برگزار شد شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، حمیدرضا گوهری مدیر کل کانون استان کردستان در ابتدای این جلسه در سخنانی گفت: مراکز فرهنگی‌هنری به‌عنوان پیشانی کانون پرورش فکری همیشه مورد توجه بوده و هستند و مهمترین سرمایه ما همکاران و مربیان زحمت‌کش ما هستند و امیدواریم حس همدلی و همکاری مربیان مراکز بیش از پیش تقویت شود.

حمیدرضا گوهری مربیان نقش مهمی در تربیت کودکان و نوجوانان ما خواهد داشت و کانون به خودش می‌بالد که در حوزه‌های ادبی،  فرهنگی، هنری و... دارای مربیان متخصص است.

گوهری در ادامه سخنانش از مربیان خواست تا در جذب عضو با مدارس استان همکاری بیشتری‌داشته باشند تا تعداد اعضا به رشد نسبی خود برسد چون عذب عضو و امانت کتاب یکی از ملاک های ارزیابی سالانه نیز به حساب می آید که باید مورد توجه مربیان قرار گیرد.

وی افزود: یک مربی باید امیدوار، انرژی بخش و نگاه مثبت داشته باشد و با انجام فعالیت های فرهنگی هنری و ادبی خوب و متنوع در مراکز حال دل بچه ها را خوب کنند تا بچه ها این انرژی را به خانواده ها منتقل کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تأکید ستاد مرکزی پیرامون فعالیت امانت کتاب اظهار داشت: انتظار می‌رود مربیان این موضوع را جدی‌تر گرفته و توجه بیش‌تری به آن داشته باشند تا شاهد رشد کمی و کیفی خوبی در این زمینه از سوی مراکز باشیم.

مدیر کل کانون استان کردستان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه با توجه به بازدیدهای مختلف از کتابخانه‌های سراسر استان از کلیه‌ی مشکلات و دغدغه‌های همکاران آگاه است، اذعان کرد در حد توان وتا آن‌جایی که قانون اجازه دهد در صدد رفع مشکلات عزیزان خواهم بود.

در ادامه این جلسه حمیدرضا پوررضایی کارشناس مسئول فرهنگی هنری و ادبی و کارشناس ارزیابی عملکرد نیز در سخنانی به بیان دیدگاهها و عملکرد مراکز در حوزه های مختلف پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =