پیشبرد اهداف کانون با همدلی و همکاری همه نیروها میسر می‌شود

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پیشرفت کانون را مستلزم اتحاد، همدلی و همراهی مسوولان و کارشناسان مجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دانست.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فرهاد فلاح در نخستین نشست خود با مدیران و کارشناسان معاونت فرهنگی کانون با بیان این مطلب گفت: همه همکاران کانون باید برای رفع مشکلات تلاش کنند و تمام توان خود را به کار گیرند و در این مسیر همراه و همدل باشند؛ چرا که ظرفیت‌ها و فرصت‌های پیش رو هم بسیار زیاد است و نباید آن‌ها را از دست داد.

وی افزود: مدیران و کارشناسان با هم‌صدایی برای ارتقای کانون و توسعه کیفیت فعالیت‌ها، تلاش کنند تا در آینده اتفاق‌های خوبی برای کانون رقم بخورد.

در این نشست هم‌چنین، کارشناسان به بیان دیدگاه‌های خود درباره فرصت‌ها، مشکلات و محدودیت‌های موجود پرداختند.

پیشبرد اهداف کانون با همدلی و همکاری همه نیروها میسر می‌شود

توجه به ماموریت‌های اصلی و خروج از روزمرگی، استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و توانایی‌های کارشناسان و مدیران معاونت فرهنگی، توجه ویژه به ارتقای کمی و کیفی و حمایت ویژه از مربیان مراکز سیار شهری و روستایی، توجه ویژه کانون به «نوجوان» و سرمایه‌گذاری در این بخش، توجه به وضعیت فیزیکی مراکز و تلاش برای تقویت شرایط آن، حضور موثر کانون در عرصه رسانه و فضای مجازی و توجه ویژه کانون به نیازهای روز حوزه کودک و نوجوان و تامین آن‌ها از مهم‌ترین مباحث مطرح شده از سوی کارشناسان و مدیران معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این نشست بود.

توجه ویژه کانون به نیازهای روز حوزه کودک و نوجوان و تامین آنها، توجه به تقویت سامانه‌ها و یک‌پارچه‌سازی آنها، کاهش میزان ارسال بخش‌نامه‌ها به استان‌ها، توجه کانون به حوزه پژوهش و تربیت مربی متخصص در حوزه پژوهش تشکیل هسته‌های فکری و کارشناسی در موضوع‌های مختلف، تقویت و پشتیبانی از برنامه‌های نمایشگاهی در ابعاد مختلف، مدیریت جابه‌جایی نیروهای انسانی و هماهنگی لازم با معاونت فرهنگی، توجه به وضعیت فیزیکی مراکز و تلاش برای تقویت شرایط آن، توجه به تجهیز کتاب‌خانه‌های کانون به کتاب‌های هنری از دیگر مواردی بود که در این نشست مطرح شد.

نخستین نشست معاون فرهنگی جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور کارشناسان و مدیران ستادی روز سه‌شنبه چهارم بهمن ۱۴۰۱ برگزار شد.

پیشبرد اهداف کانون با همدلی و همکاری همه نیروها میسر می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =