گسترش فعالیت سینما کانون در مراکز کانون استان کرمانشاه

در راستای تعامل و همکاری بیشتر و همچنین راه‌اندازی سینماها در مراکز و شهرستان‌های مختلف کانون استان، جلسه تفاهمی زنجانی مدیر کل کانون با آزادی رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی کرمانشاه در محل دفتر مدیر کل کانون کرمانشاه برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در راستای تعامل و همکاری بیشتر و همچنین راه‌اندازی چند سینما کانون در سالن‌های آمفی‌تئاتر مراکز کانون سطح استان، جلسه تفاهمی مدیرکل کانون با رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی کرمانشاه برگزار شد. محمد خیاط‌زنجانی مدیر کل کانون استان ضمن خوش‌آمدگویی به دکتر افشین آزادی رییس حوزه هنری و انقلاب اسلامی کرمانشاه توضیحی در خصوص فعالیت‌ها و سیاست‌های کاری کانون در حوزه‌ی کودک و نوجوان را ارائه و گفت: در مراکز کانون سطح استان کرمانشاه تلاش می‌کنیم تا عدالت تربیتی را ترویج و بسترهای مناسب را برای انجام فعالیت‌های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان مناطق مختلف فراهم سازیم. زنجانی ادامه داد: ما در سطح استان کرمانشاه سالن‌های آمفی‌تئاتری با کیفیت قابل قبول داریم که با تجهیز و مناسب‌سازی مدرن می‌تواند بسیار کاربردی‌تر مورد استفاده قرار بگیرد. زنجانی ضمن اشاره به تولیدات تئاتر و سینمای کانون گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راستای امر تربیت و پرورش کودک و نوجوان، ساختار و چهارچوب‌های مشخصی را در امور تربیتی مختلف برای فیلم و تئاتر کودک و نوجوان دارد. 
دکتر افشین آزادی رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی ضمن ابراز خرسندی از فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: ما در شهرستان‌های استان متاسفانه هیچ گونه سینمایی نداریم، این در حالی است که مردم ما اکثراً دارند به سمت سینما برمی‌گردند. فیلم دیدن و سینما یکی از تفریحات سالم و ارزان است که می‌تواند به راحتی در سبد خانواده‌ها قرار بگیرد. دکتر افشین آزادی پیشنهاد کرد: تا با تعامل و همکاری بیشتر دو ارگان در راستای انجام تحقق عدالت تربیتی که مدنظر کانون استان نیز هست، تدابیری اندیشیده شود تا سالن‌های آمفی‌تئاتر کانون بعد از بررسی و انجام امور کارشناسی به سینماهایی تبدیل شود که امکان استفاده برای خانواده‌ها در آن وجود داشته باشد...

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =