کارگاه آموزشی« آشنایی با آسیب ها وتهدیدهای فضای مجازی »

کارگاه آموزشی« آشنایی با آسیب ها وتهدیدهای فضای مجازی وراه های پیشگیری از آن» با حضورکارشناس مبارزه با جرایم رایانه‌ای پلیس فتا در یاسوج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون استان کهگیلویه و بویراحمد، کارگاه آموزشی« آشنایی با آسیب ها وتهدیدهای فضای مجازی وراه های پیشگیری از آن»  با حضورکارشناس مبارزه با جرایم رایانه‌ای پلیس فتا ومربیان و کارکنان این اداره کل در مرکز شماره یک یاسوج  برگزار شد. 
در این برنامه با توجه به لزوم برنامه آموزشی استفاده صحیح از تلفن همراه در بستر اینترنت وبا هدف آگاهی بخشی دانش‌ آموزان با جرایم رایانه‌ای، بحث و گفتگو، پرسش و پاسخ درباره ی آسیب های فضای مجازی صورت گرفت.
همچنین در این کارگاه سروان سید امید مصطفوی ضمن آشنانمودن اعضا با مواردی از جرایم  رایانه‌ای که گاهی در اثر یک اشتباه ساده  محرز می‌شود و در پی آن، مشکلاتی که برای شخص یا خانواده واطرافیان بوجود می آورد، بحث وگفتگو نموده وکارکنان نیز سوالات خود را مطرح کردند.

وی خصوص هدف پلیس فتا از مشارکت در اجرای چنین برنامه‌هایی گفت: افزایش آگاهی کودکان و نوجوانان در فضای مجازی، پیشگیری از جرائم این فضا و تامین امنیت کاربران، شاخص‌هایی است که پلیس فتا را برای برگزاری چنین همایش‌هایی ترغیب می‌کند.

سروان مصطفوی  در ادامه با اشاره به آسیب‌های فضای مجازی گفت: استفاده‌ی بی‌رویه از فضای مجازی علاوه بر مشکلاتی که برای کاربران در زمان حال دارد در آینده نیز آین آسیب‌ها خود را به صورت افسردگی، افت تحصیلی، پرخاشگری و... نشان می‌دهد.

گفتنی است این کارگاه در راستای اجرای " پویش کودکان سایبری"  از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد و با همکاری پلیس فتا این استان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =