حضور پُررنگ کودکان و نوجوانان در برنامه‌های دهه فجر سال جاری

کبری اخلاقی‌نیا اجرای برنامه‌های شاد با حضور کودکان و نوجوانان را هدف فعالیت‌های اجرایی در دهه فجر سال جاری اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل کانون استان در آستانه فرا رسیدن دهه مبارک فجر در نشست  شورای فرهنگی روز شنبه ۸ بهمن ماه ۱۴۰۱ با حضور تعدادی از اعضا  و کارشناسان کانون استان،  برگزار و فعالیت‌های پیشنهادی دستگاه‌های عضو کمیته، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی گفت: دهه فجر امسال باید با شکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود و بدون شک حضور فعال اعضای کودک و نوجوان در مراکز امسال پرشورتر خواهد بود.

اخلاقی‌نیا دهه فجر را فرصتی ارزشمند برای بیان دستاوردهای انقلاب دانست و از مربیان کانون خواست؛ مراکز کانون استان متناسب با ایام دهه فجر با نصب شعارهای انقلابی فضاسازی کنند و با دعوت از مدارس جهت بازدید و حضور در فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی به اجرای فعالیت به صورت حضوری بپردازند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد یادآورشد: شناساندن دستاوردهای انقلاب اسلامی به آینده سازان در استمرار حرکت الهی نظام اسلامی موثر است.

برگزاری مهرواره های قصه گویی و دکلمه خوانی ، ایستگاه های نقاشی با موضوع انقلاب،  نمایشگاه دست‌ساخته‌های اعضا ، نشست‌های کتابخوانی با حضور اعضای کتابخوان، کارگاه‌های  آموزشی مهارتی برای نوجوانان با حضور والدین اعضا در مراکز فرهنگی هنری  ،برگزاری ویژه برنامه"پیک امید" در مدارس حاشیه  شهر توسط کتابخانه‌های سیار روستایی خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =