۲۰ برنامه امداد فرهنگی در مناطق کم برخوردار استان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری مازندران از برگزاری ۲۰ برنامه امداد فرهنگی هم‌زمان با دهه فجر در مناطق کم برخوردار استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، معاون فرهنگی این کانون با اعلام این خبر افزود: این برنامه در قالب اردوی جهادی فرهنگی مربیان کانون مازندران است که با اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، دینی، علمی، بازی و سرگرمی و اهدای کتاب در مناطق کم برخوردار شهری و روستایی استان برگزار می شود.

فرشته شهمیرزدای گفت: به مناسبت  چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، این برنامه در ۲۰ نقطه شهری وروستایی کم برخوردار استان با رویکرد دهه فجر ویژه کودکان و نوجوانان آغاز شده است و تلاش دارد تا با  معرفی مفاهیم انقلاب اسلامی به نسل جوان جامعه، رونق بخش جشن پیروزی انقلاب اسلامی در روستا‎ها و مناطق دور دست استان باشد.

معاون فرهنگی کانون مازندران با اعلام اسامی این شهرها اظهار داشت: پیک امید چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مناطق کم برخوردار : شیرگاه – کلاردشت - قائم شهر- نکا- دلگشا و چالوس- فریدونکنار– سیمرغ- نور- رامسر - کتالم- پل سفید- نوشهر- جویبار- مراکزساری – تنکابن-  نشتارود - محمودآباد و بابل برپا می شود.

۲۰ برنامه امداد فرهنگی در مناطق کم برخوردار استان برگزار می‌شود

۲۰ برنامه امداد فرهنگی در مناطق کم برخوردار استان برگزار می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =