برگزاری نشست‌های علمی تخصصی همزمان با دهه مبارک فجر

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت دهه مبارک فجر نشست‌های علمی تخصصی و نمایشگاه‌های ادبی و هنری برگزار می‌کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نشست‌ها با موضوع‌هایی همچون «جریان‌شناسی فرهنگی»، «امنیت در فضای سایبری» و... در چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از سوی اداره‌کل آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری برگزار می‌شود.

بر اساس این خبر، گشایش نمایشگاه عکس و شعر، آثار منتخب نخستین جشنواره ادبی و هنری «عکس نگار» با موضوع‌هایی چون قهرمانان ملی، فضای مجازی، خانواده‌ی من، خانه‌های قدیمی و...، برگزاری آیین پایانی و اهدای جوایز برگزیدگان سومین جشنواره داستان آفرینش با موضوع داستان‌های دیار و شعر: تو را ای کهن بوم و بر دوست دارم با تأکید بر هویت ملی از جمله برنامه‌های مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون است که در این روزها برگزار خواهد شد.

برگزاری آیین گشایش، همچنین آیین اهدای جوایز برگزیدگان هفتمین دوسالانه هنرهای تجسمی (ویژه همکاران کانونی) در رشته‌های نقاشی، خوشنویسی، سفالگری، عکاسی و هنرهای بومی و سنتی با موضوع «زندگی جاری است» و گشایش نمایشگاه آثار برگزیده هفتمین دوسالانه هنرهای تجسمی (ویژه همکاران کانونی) از دیگر برنامه‌های این مدیریت است که به مناسبت دهه فجر برگزار می‌شود.

مراکز فرهنگی و هنری کانون در سراسر کشور نیز برنامه‌هایی مانند برگزاری نمایشگاه‌های آثار هنری (نقاشی، عکس، خوشنویسی و...) در مراکز کانون با موضوع انقلاب و دهه فجر، برگزاری نشست‌های نقد و بررسی کتاب (کتاب‌های شعر و داستان با موضوع ادبیات پایداری و انقلاب اسلامی) با حضور مربیان و اعضای فعال ادبی، برگزاری جلسه‌های نقد شعر و داستان انقلاب با دعوت از نویسندگان و فعالان این حوزه در جلسه‌های انجمن‌های ادبی کانون سراسر کشور برگزار می‌کند.

برگزاری شب‌های شعر و عصر قصه و داستان با حضور اعضا و مربیان و دعوت از شاعران و نویسندگان مهمان، برگزاری جشنواره‌ها و مهرواره‌های ادبی و هنری (شعر، داستان، نقاشی، و...) برای کودکان و نوجوانان با تعامل و همکاری ارگان‌ها و سازمان‌های مرتبط در استان، قدردانی از اعضای برگزیده‌ فراخوان‌ها و جشنواره‌های ملی و بین‌المللی فرهنگی هنری از دیگر برنامه‌های کانون است که از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

برگزاری نشست‌های علمی تخصصی همزمان با دهه مبارک فجر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =