ورکشاپ تصویرسازی امید به آینده ویژه نوجوانان دختر شهر کرمانشاه

به مناسبت دهه مبارک فجر ورکشاپ تصویرسازی «امید به آینده» ویژه نوجوانان دختر شهر کرمانشاه با همکاری کانون پرورش فکری و حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر ورکشاپ تصویرسازی «امید به آینده» ویژه نوجوانان دختر شهر کرمانشاه پنجشنبه ۱۳ بهمن ماه ۱۴۰۱ ساعت ۹ الی ۱۶ در مجتمع فرهنگی هنری آفرینش کانون برگزار خواهد گردید. محمد خیاط‌زنجانی مدیر کل کانون با اشاره به برگزاری این ورکشاپ در راستای آموزش و تربیت نوجوانان علاقمند به تصویرسازی گفت: نوجوانان در یک دوره کارگاهی یک روزه آموزش داده خواهند شد و در طول دوره اقدام به تولید اثر خواهند نمود. زنجانی ضمن تشکر از حوزه‌ی هنری انقلاب اسلامی به خاطر همکاری در برگزاری این دروه‌ی یک روزه گفت: در جهت تشویق و ایجاد انگیزه در نوجوانان شرکت کننده تمامی آثار تولید شده در این دوره پس از داوری و ارزیابی اولیه توسط مدرس و کارشناسان با توجه به سطح اثر از مبلغ ۱۰،۰۰۰ تا ۵۰۰،۰۰۰ تومان خریداری خواهد شد.  
مدرس این ورکشاپ یک روزه خانم سارا بابایی می‌باشد و آثار تولید شده و خریداری شده در قالب نمایشگاه در معرض بازدید عموم قرار خواهند گرفت. 
نوجوانان علاقمند به شرکت در این ورکشاپ می‌توانند نام و نام خانوادگی خود را جهت ثبت نام به شماره تماس ۰۹۱۸۷۳۹۳۳۶۹ از طریق پیام‌رسان ایتا ارسال نمایند...
شرکت‌کنندگان لازم است گواش، مقوای اشتنباخ سفید، پالت و قلموی گرد همراه خود داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =