موفقیت کتاب‌ها، قدردانی از انتشارات کانون در جشنواره ملی کتاب رشد

در آیین پایانی بیستمین جشنواره ملی کتاب رشد از انتشارات کانون پرورش فکری قدردانی و دو عنوان کتاب نیز به‌عنوان اثر برگزیده و یک کتاب شایسته قدردانی شناخته شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کتاب «من روی دستم می‌ایستم!» به نویسندگی علی خدایی از انتشارات کانون پرورش فکری در بخش «داستان کودک و خردسال» به داوری حسن دولت‌آبادی، مسلم قاسمی، حبیب یوسف‌زاده، یوسف قوجق، فهیمه شانه، نگین صدری‌زاده، زهرا محسنی‌فرد و مهری ماهوتی، عنوان برگزیده را به دست آورد.

همچنین جمعی از نویسندگان در همین بخش، برای مجموعه «آهای مواظب ما باشید!» از انتشارات کانون پرورش فکری شایسته قدردانی معرفی شدند.

در بخش «دانش‌افزایی» نیز با داوری خسرو داوودی، الهام رخشنده‌دوست و مریم انصاری؛ «مجموعه سه جلدی تماشای پرندگان» از انتشارات کانون نوشته پرویز بختیاری برگزیده شد.

همچنین کتاب‌هایی دیگری از انتشارات کانون پرورش فکری همچون «خدای دست و دل باز» در بخش «شعر»، «چه کسی نامه را به شیشه چسبانده بود؟»، «ترس... ترس... ترس...»، «کی...؟ کو...؟»، «گوزن زرد» و «بزرگ گوش کوچک» در بخش «تصویرگری» و کتاب‌های «بابا بی‌هستی امید بی‌آرزو»، «پرنده بی‌لانه»، «باور کن من لاک‌پشتم!»، «ترس... ترس... ترس...»، «قورباغه‌ی آوازخوان» و «چه کسی نامه را به شیشه چسبانده بود؟» در بخش «داستان کودک و خردسال» و کتاب‌های «ببر هیرکانی»، «یوزپلنگ آسیایی»، «گرگ خاکستری» و «گوزن زرد ایرانی» در بخش «دانش‌افزایی»، نامزد دریافت جایزه این دوره از جشنواره شده بودند.

شایان ذکر است انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم موفق به دریافت عنوان شایسته تقدیر از بیستمین جشنواره رشد شد.

حامد علامتی مدیرعامل کانون که در این آیین حضور داشت لوح تقدیر انتشارات کانون  را از دست یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش دریافت کرد.

موفقیت کتاب‌ها، قدردانی از انتشارات کانون در جشنواره ملی کتاب رشد

در متن لوح قدردانی علی لطیفی معاون وزیر و رییس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی برای انتشارات کانون آمده است: کتاب از دیرباز مهم‌ترین و فراگیرترین رسانه آموزشی و تربیتی در عرصه تربیت و یادگیری بوده و ظهور فناوری‌های نوین نیز هیچگاه نتوانسته است نقش بی‌بدیل کتاب را در انتقال دانش و تعمیق معرفت بشری و تربیت انسان برای نیل به حیات طیبه و سعادت دنیوی و اخروی کم رنگ کند.

جشنواره ملی کتاب رشد یکی از عرصه‌های ظهور دستاوردهای حوزه نشر در نظام تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران است. اکنون در بیستمین دوره از این رویداد مهم فرهنگی کشور و در فصل طلایی تحول نظام آموزش و پرورش، ضمن ارج نهادن به تلاش و اهتمام فعالان عرصه کتاب، به پاس تلاش شایان توجه شما که نشان از وقوف، علاقه و توانمندی‌تان در تولید کتاب خوب و نافع برای آینده‌سازان میهن عزیز اسلامی‌مان دارد، بر اساس رأی هیئت داوری و تایید کمیته علمی «بیستمین دوره جشنواره ملی کتاب رشد»، انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان ناشر شایسته تقدیر در این دوره از جشنواره معرفی می‌شود.

آیین پایانی جشنواره ملی کتاب رشد با حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، جمیله علم‌الهدی همسر رئیس‌جمهور، عباس میرزاحسینی دبیر علمی جشنواره ملی کتاب رشد و جمعی از مدیران، معلمان، ناشران و دانش‌آموزان عصر روز دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ در سالن شماره یک باغ کتاب برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =