تبیین اهداف و سیاست‌های کلان برنامه‌های کانون در سال ۱۴۰۲

جلسه مجازی با حضور مربیان مراکز کانون استان با هدف هماهنگی و تبیین اهداف و سیاست‌های کلان برنامه‌های سال ۱۴۰۲ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، علی بینش در آغاز این نشست مجازی با تبریک ایام الله دهه فجر به تشریح سیاست‌ها و راهبردهای کلان مدیرعامل کانون برای برنامه‌ریزی سال ۱۴۰۲ پرداخت و با بیان اینکه "جهاد تبیین" باید سرلوحه تمام برنامه‌ها باشد افزود: بر اساس سیاست‌های ابلاغی مدیرعامل کانون و مبانی تربیتی، ایمانی دینی، هویت آفرینی و امید بخشی از جمله محورهای بنیادی در برنامه‌های سال آینده است.

وی تقویت مرجعیت کار در حوزه فعالیت‌های کودک و نوجوانان، تاکید به موضوع خانواده‌ها، رسانه، فضای مجازی، مشارکت حداکثری همه اجزای کانون در برنامه‌ریزی‌های تکریم و اعتلای جایگاه مربیان کانون، حاکمیت ابتکار و ایده‌های نو  در همه برنامه‌های فرآیندی کانون و تاثیرگذاری هدفمند و هوشمند در عرصه بین‌المللی از جمله سیاست‌ها و برنامه‌های ابلاغی مدیر عامل کانون عنوان کرد که در برنامه‌ریزی نوآورانه و خلاقانه مراکز برای سال ۱۴۰۲ باید مورد توجه قرار گیرد.

در این جلسه مسئولان واحدهای ستادی کانون استان نیز نکاتی را در خصوص برنامه‌های سال ۱۴۰۲ بیان و به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داد.

تبیین اهداف و سیاست‌های کلان برنامه‌های کانون در سال ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =