کد خبر: 322412
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱
بازدید 198
بازدید معاون فرهنگی کانون از مرکز ۱۶ استان تهران

فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون پرورش فکری با حضور در مرکز شماره ۱۶ کانون استان تهران از این مرکز بازدید و با پرسنل ستادی و مربیان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ فرهاد فلاح با همراهی همکاران ستاد و با حضور سیدعلی حسینی و معاون اداری-مالی و مهرنوش قربانعلی معاون فرهنگی استان تهران در مرکز ۱۶ این استان حاضر و ضمن بازدید از این مرکز نشستی با مربیان برگزار کرد.

در این نشست درباره‌ی شرایط، مسائل و دغدغه های فرهنگی همکاران مرکز گفت‌وگو صورت گرفت.

معاون فرهنگی کانون همچنین به بازبینی شرایط محیطی و رصدخانه پرداخته و در خصوص تاریخچه‌ی تأسیس، نقش مرکز به عنوان نخستین رصدخانه‌ی ویژه‌ی کودکان و نوجوانان، فرایند فعالیت ها و گنجینه‌ی افتخارات حضور اعضای سابق و ارشد مرکز بحث و گفت‌وگو صورت گرفت.

از چالش‌های این مرکز و شرایط فعلی آن،  می‌توان به کمبود فضای کافی برای برگزاری فعالیت‌های نجوم و رصدخانه به علت حضور چند ساله‌ی کانون زبان اشاره کرد که از مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

فرهاد فلاح در این نشست در خصوص اجرای پایلوت طرح کانون-مدرسه در مرکز فرهنگی هنری حجاب جویای نظر معاونان فرهنگی و اداری-مالی استان شد. این طرح قرار است پس از اجرای پایلوت در تهران، در دیگر استان های کشور نیز برگزار شود.

از دیگر محورهای این جلسه هم‌اندیشی در خصوص عناوین فعالیت‌های کارگاهی برای اجرا و فرایند اجرایی سازی آنها و تعیین زمان برگزاری دیگر جلسات مرتیط و مشابه بود.

بازدید معاون فرهنگی کانون از مرکز ۱۶ استان تهرانبازدید معاون فرهنگی کانون از مرکز ۱۶ استان تهرانبازدید معاون فرهنگی کانون از مرکز ۱۶ استان تهرانبازدید معاون فرهنگی کانون از مرکز ۱۶ استان تهرانبازدید معاون فرهنگی کانون از مرکز ۱۶ استان تهران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =