نمایشگاه نقاشی تکه کاغذهای رنگی و پویش «پدرم تاج سرم» در مرکز پستی نیشابور

همزمان با ایام الله خجسته دهه فجر نمایشگاه نقاشی تکه کاغذ های رنگی در مرکز پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور برپا شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی؛ مسئول کتابخانه پستی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان نیشابور اظهار کرد: این نمایشگاه شامل ۲۰۰ اثر نقاشی با استفاده از شیوه ی تکه کاغذ های رنگی است که توسط دانش آموزان روستایی عضو کتابخانه پستی خلق شده اند.

زهره  اکبرآبادی گفت: در این روش برشی تصادفی از کاغذ رنگی بر زمینة کاغذسفید چسبانده شده و در اختیار اعضا قرار می‌گیرد تا آنها با خلاقیت خود این تکه کاغذ را به یک نقاشی زیبا تبدیل کنند.

نمایشگاه نقاشی تکه کاغذهای رنگی و پویش «پدرم تاج سرم» در مرکز پستی نیشابور

وی خاطرنشان کرد: باتوجه‌به نگاه دقیق بچه‌ها به محیط اطراف و خلاقیت بی‌نظیری که دارند، آثار خلق شده جلوه‌های متعددی از طبیعت و خواسته‌های بچه‌ها را در خود دارد.

اکبرآبادی یاد آورد : هم‌زمان با میلاد مولی‌الموحدین حضرت امام علی علیه‌السلام و روز پدر، اعضا کتابخانه پستی نیشابور در پویش «پدرم تاج سرم» نیز شرکت کردند و در این پویش بیش از ۵۰۰ دانش‌آموز روستایی، با ساخت‌کارت تبریک‌هایی به سلیقة خود و تقدیم آن به پدرانشان، از زحمات و مهربانی‌های آنها تشکر کردند.

وی عنوان کرد: نمایشگاه تکه کاغذهای رنگی در کتابخانه پستی نیشابور واقع در باغ ملی مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا است.

نمایشگاه نقاشی تکه کاغذهای رنگی و پویش «پدرم تاج سرم» در مرکز پستی نیشابور

مسئول کتابخانه پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور تصریح کرد: کتابخانه پستی نیشابور با داشتن بیش از ۹۰۰ عضو فعال و امانت بیش از ۱۱۰۰۰ جلد کتاب از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا کنون، یکی از فعال‌ترین مراکز فرهنگی در خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان روستایی در نیشابور، زبرخان وفیروزه  است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =