برنامه های کمیته کودک و نوجوان در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان آغاز شد

همزمان با 12 بهمن لحظه تاریخی ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی برنامه های کمیته کودک و نوجوان با ضحور دانش آزموان در مراکز مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، دانش‌آموزان مدارس شهرستان های استان کردستان هر روز در ایام دهه فجر مهمان مربیان و مراکز کانون پرورش فکری هستند و در ویژه برنامه های متنوع و شاد فرهنگی هنری و ادبی شرکت می کنند.

بنا بر این گزارش، همزمان با آغاز ویژه بر نامه های دهه ی فجر و کمیته ی کودک و نوجوان مجتمع فرهنگی هنری سنندج با  انجام فعالیتهای  فرهنگی هنری و ادبی به پیشواز این ایام رفته و فعالیتهای خود را در قالب قصه گویی، نوشتن خلاق، کولاژ و چاپ با انگشت  تکه چسبانی، معرفی کتاب، معرفی وقایع ومعرفی شخصیت و معرفی سرزمین انجام داده است .

این گزارش حاکی است، در این روز مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سنندج مهمان اعضای کودک برای نواختن زنگ انقلاب شد .

گوهری ضمن تبریک این ایام و عرض تبریک و خدا قوت به همکاران مجتمع یاد آورشد که در انجام مراسمات و آیین ها و سنتها کوشا باشند زیرا بر پایی این ویژه بر نامه ها در شناخت اهداف پیروزمندانه ی انقلاب  به کودکان و نوجوانان  بیش از بیش کمک می کند .

مرکز فرهنگی هنری دهگلان نیز در این روز با برپایی نمایشگاه نقاشی،ایستگاه سفالگری ، نمایش فیلم و کتابخوانی با موضوعات انقلابی 12 بهمن را برای کودکان و نوجوانان ماندگار کردند.

در ادامه گزارش آمده است، به پاس گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی و ایام دهه ی فجر و آغاز ویژه برنامه های دهه ی فجر در مرکز شماره ۳ بهاران سنندج با حضو ۱۰۰ نفر از دانش آموزان فعالیت های معرفی وقایع و ایام، قصه گویی، معرفی کتاب و نمایش فیلم ۱۲ بهمن را جشن گرفت .

دانش آموزان با حضور در مرکز شماره 4 کانون سنندج از نمایشگاه آثار اعضا بازدید کردند و در برنامه ها روز شمار  انقلاب، قصه گو یی روزهای انقلاب.معرفی وقایع و روزهای انقلاب اسلامی .معرفی کتاب‌های شاه رفت امام آمد و فعالیت نقاشی و اجرای نمایش فیلم شرکت کردند. 

مرکز فرهنگی هنری حسن آباد یاسوکند نیز همزمان با 12 بهمن  ضمن معرفی وقایع به زبان کودکانه با استفاده از ماکت فرار شاه، قصه گویی کتاب گربه ها و خروسها،نمایش فیلم عدسک،ایستگاه نقاشی وشعرخوانی گروهی اعضای پیش دبستانی با موضوع انقلاب اجرا شد.

برنامه‌های دهه فجر ۱۴۰۱ با شعار « ایران استوار، ۴۴ سال افتخار » از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ همزمان با سراسر کشور در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =