امضا تفاهم‌نامه همکاری‌منابع طبیعی و آبخیزداری با مرکز کانون در شهرستان درگز

به‌منظور ایجاد مشارکت و ترویج فرهنگ منابع طبیعی در بین کودکان و نوجوانان، تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک بین اداره منابع طبیعی و آبخیزداری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درگز امضا شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی؛ به‌منظور ایجاد مشارکت و ترویج فرهنگ منابع طبیعی در بین کودکان و نوجوانان، تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک بین اداره منابع طبیعی و آبخیزداری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان درگز امضا شد.

سمانه کفاش مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان درگز با بیان این خبر گفت: باتوجه‌به اهمیت فرهنگ‌سازی و تحقق منویات مقام معظم رهبری در تبدیل فرهنگ منابع طبیعی به معارف عمومی که لزوماً می‌بایست از سنین خردسالی آغاز شود این تفاهم‌نامه که یک اقدام مشترک بین دو دستگاه اجرایی است امضا گردید.

کفاش افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه منابع طبیعی و آبخیزداری در زمینه برگزاری اردوهای آموزشی، ترویجی و بازدید از پروژه‌های اجرا شده، کارگاه‌های حضوری و مجازی جهت نونهالان و کودکان و همچنین مشارکت آنان در مراسم‌های کاشت نهال را فراهم می‌آورد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم در ایجاد زمینه ثبت‌نام در طرح همیار طبیعت، حضور کارشناسان منابع طبیعی در کارگاه‌های آموزشی ترویجی کودکان و نوجوانان برای تحقق این هدف همکاری می‌نمایند.

وی خاطرنشان کرد باتوجه‌به همکاری و تعامل مثبت و سازنده با دستگاه‌های آموزشی و اجرایی شهرستان بسترها برای توسعه همکاری در راستای این تفاهم‌نامه فراهم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =