کد خبر: 322465
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
طرح کانون مدرسه در دهه فجر با رویکرد امید آفرینی و نشاط اجرا می گردد

وبینار نشست توجیهی طرح کانون مدرسه در ایام دهه مبارک فجر برای مسئولان و مربیان کانون هرمزگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان،طرح کانون مدرسه در استان هرمزگان با حضور 12 مدرسه در استان برگزار شد و این طرح در 4 مرکز فرهنگی هنری استان اجرا می گردد که تا کنون 2667 دانش آموز از فعالیت های فرهنگی،هنری بهره مند شده اند.

ناهید پذیرایی کارشناس فرهنگی استان در رابطه با رویکرد طرح کانون مدرسه در ایام دهه مبارک فجرگفت: با توجه به فرا رسیدن دهه مبارک فجر و اهمیت امید آفرینی و نشاط برای دانش آموزان ، جلسه ی توجیهی برای مسئولان و مربیان مراکز مجری طرح، با همین محوریت برگزار شد.

پذیرایی در این جلسه به امکانات و ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون برای توسعه فعالیت‌ها و خلاقیت در یادگیری دانش آموزان اشاره کرد و به آشنایی دانش آموزان با ظرفیت‌های یک مرکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری حائز اهمیت شمرد.

وی در ادامه به توسعه و ترویج کتاب خوانی پرداخت و افزود:مربیان باید کتاب های تازه انتشار یافته را در هر جلسه برای دانش آموزان معرفی نمایند و در حین معرفی کتاب به معرفی شخصیت های نویسندگان و شاعران بپردازند.

پذیرایی معرفی شخصیت های شاخص کشور را موجب تقویت هویت ملی دانست و افزود:با معرفی افراد تأثیرگذار در همه حوزه ها می توان بذر امید و نشاط را در فرزندان کاشت.

کارشناس فرهنگی استان ضمن اشاره به کتاب کارهای طرح کانون مدرسه یادآور شد: مربیان از فعالیت های متنوع کانون برای یادگیری با شیوه های غیر مستقیم به منظور توانمند سازی دانش آموزان استفاده نمایند. در ادامه مسئولین مراکز کانون هرمزگان به نقاط قوت و نیاز به توجه طرح، اشاره نمودند و تعامل بیشتر آموزش و پرورش با کانون پرورش فکری را ثمر بخش توصیف کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =