پیک امید کرمان و هرمزگان به روستاهای ایسین و تازیان رفت

مربیان مراکز فرهنگی‌هنری سیار روستایی رستم‌آباد و رودبار جنوب پیک امید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان را همراهی کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، مراکز فرهنگی‌هنری سیار روستایی کرمان و هرمزگان با برنامه‌ریزی و هماهنگی با دهیاران و شوراهای روستاها در ۱۱ روستای مناطق ایسین و تازیان استان هرمزگان به اجرای برنامه‌های فرهنگی بانشاط و شادی‌آفرین پرداختند.

بنابر این خبر، کاروان پیک امید کتابخانه‌های سیار روستایی کانون به مناسبت دهه فجر و به منظورگرامیداشت چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در روستاهای هورمودر، خورلور ایسین، قلعه ایسین، پشته ایسین، درگیر، بنوبند، بنوبند پاسنگ، محمد آباد، محله نو، فاریاب ایسین و تازیان بالا فعالیت‌های کانون را معرفی کردند و به با اجرای قصه‌گویی، مسابقه، سرگرمی، بازی، نمایش و پویانمایی روزهای خاطره‌انگیزی را برای کودکان و نوجوانان این مناطق خلق کردند.

این در حالی است که، در این پیک امید عارف کریمی سراحی از مربیان سیار روستایی هرمزگان و رسول تورنجی و هادی رودباری از مربیان مراکز فرهنگی‌هنری سیار روستایی کرمان برای حدود ۲۵۰۰ نفر از دانش‌آموزان مدارس و والدین آنان در مناطق روستاهای ایسین و تازیان برنامه‌های شاد فرهنگی اجرا کردند.
این ویژه برنامه به مدت سه روز در روستاها و جزیره لارک تا ۱۳ بهمن ادامه خواهد داشت و در روز اول از ساعت ۸ صبح در روستای هورمودر آغاز و تا ساعت ۲۰ شب در روستای محمدآباد پایان یافت.

گفتنی است این ویژه برنامه با همت کتابخانه سیار روستایی کانون هرمزگان و کرمان، دهیاران روستاهای ایسین و تازیان، شوراهای روستاها، حوزه هنری استان و شهرداری بندرعباس در حال برگزاری است.

کتابخانه‌ی سیار روستایی، مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که در آن مربی متخصص به منظور تحقق اهداف کانون با یک دستگاه خودرو و کتاب و امکانات فرهنگی مربوطه، به مناطق روستایی مراجعه و فعالیت‌های فرهنگی و هنری را به مخاطبان خود (کودکان و نوجوانان ٧ تا ١٧ سال) ارایه می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =