کد خبر: 322615
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
کانون پرورش فکری ابوموسی میزبان شب شعر جشنواره بین المللی فجر شد

کانون پرورش فکری مرکز ابوموسی میزبان هفدمین دوره برگزاری جشنواره بین المللی شب شعر فجر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان با آغاز دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی هفدهمین جشنواره شعر فجر به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز ابوموسی برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان با اشاره به آن شهرستان و با اشاره به موقعیت استراتژیک و ژئوپولوتیک آن گفت: شهرستان ابوموسی یکی از مهم ترین جزایر ایران است که باید از ظرفیت های موجود در این جزیره نهایت استفاده را بکار گرفت و جشنواره شعر فجر فرصتی است برای حضور هنرمندان و مردم سراسر کشور تا از موهبت های طبیعی و بکر این جزیره بهره مند شوند.

کانون پرورش فکری ابوموسی میزبان شب شعر جشنواره بین المللی فجر

در این جشنواره علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران واسمعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان ابوموسی بازدید کردند.

در این بازدید و با شناخت فعالیت های کانون در پرورش فکری و ذوقی کودکان با انجام فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی، به کتابخانه تخصصی کانون پرورش فکری مرکز ابوموسی ده میلیون کتاب اختصاص داده شد.

در این جشنواره که شاعران کشورهای فارسی و عرب زبان کشورهای همجوار همسایه نیز حضور داشتند، عبدالحمید انصاری نسب مربی کانون پرورش فکری و مسئول انجمن شعر نوجوان کانون استان به شعرخوانی پرداخت.

گفتنی است هفدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر با حضور هنرمندان بین المللی و کشوری و به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سالن سینما کودک این مرکز با استقبال پر شور مردم برگزار گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =