کد خبر: 322618
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
بازدید 126
کانونی‌ها زنگ انقلاب را نواختند

صبح چهارشنبه دوازدهم بهمن مصادف با سالروز ورود امام خمینی به ایران و آغاز دهه فجر، زنگ انقلاب در مدرسه امام حسن مجتبی روستای مبارک آباد با حضور مدیرکل، کارشناسان و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم نواخته شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری استان قم، صبح چهارشنبه دوازدهم بهمن مصادف با سالروز ورود امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به کشور و آغاز دهه فجر، زنگ انقلاب در مدرسه امام حسن مجتبی روستای مبارک آباد نواخته شد. در این مراسم که با حضور مدیرکل، کارشناسان و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم برگزار شد، ۲۸۰ دانش‌آموز مدرسه امام حسن مجتبی شرکت داشتند.

در این مراسم محمدغفاری مدیرکل کانون استان ضمن تبریک آغاز دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین میلاد باسعادت امام جواد(ع)، دهه فجر را فرصتی برای شکوفایی و بروز استعدادهای دانش آموزان در ویژه برنامه‌ها و جشن‌های این ایام دانست و بر اهمیت و وظیفه کانون بر پرورش خلاقیت و استعدادهای کودکان و نوجوانان دانش آموز تاکید کرد.  

کانونی‌ها زنگ انقلاب را نواختند

قصه‌گویی بومی محلی محسن کریمی مربی فرهنگی کانون پرورش فکری قم، همخوانی سرود، برگزاری مسابقه و اهدای جوایز به دانش‌آموزان از دیگر برنامه‌های برگزار شده در جشن آغاز دهه فجر بود.

کانونی‌ها زنگ انقلاب را نواختند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =